فاطمه‌ هاشمی،سرلیست حزب‌ اعتدال؟

غلامعلی دهقان سخنگو و عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه، در این باره در گفتگویی اشاره کرده: ما با آقای ناطق نوری رایزنی نداشته‌ایم. آن‌گونه که آقای باهنر و مجموعه اصولگرایان می‌گویند آقای ناطق نوری بنای حضور در انتخابات را ندارد. از نکات بارز آقای ناطق نوری این است که می‌تواند فصل مشترک معتدلین …

غلامعلی دهقان سخنگو و عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه، در این باره در گفتگویی اشاره کرده: ما با آقای ناطق نوری رایزنی نداشته‌ایم. آن‌گونه که آقای باهنر و مجموعه اصولگرایان می‌گویند آقای ناطق نوری بنای حضور در انتخابات را ندارد. از نکات بارز آقای ناطق نوری این است که می‌تواند فصل مشترک معتدلین اصولگرا، اصلاح‌طلبان معتدل و میانه‌روهای حدفاصل دو جناح باشد.

وی افزود این خیلی خوب است و کشور به آرامش و به مجلسی نیاز دارد که متعادل کننده داشته باشد و اگر آقای ناطق نوری بیاید، نقش روحانی که برای قوه مجریه بازی کرد، برای قوه مقننه بازی می‌کند. همانطور که آقای روحانی موفق شد که در انتخابات ۹۲ از سه جریان اصلی کابینه تشکیل دهد، آقای ناطق نیز می‌تواند ۳ جریان اصلی را در درون مجلس مدیریت کند و آنها نیز به مدیریت وی راضی هستند. اگر احتمال دهیم که آقای ناطق نوری نیاید، طبیعتاً انتظار داریم که برخی چهره‌های شاخص اعتدال و توسعه کاندیدا و سرلیست ما شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا