محمود عباس: بزودی به تهران می‌روم

ایران دوسخبرگزاری فلسطینی «صفا» در خبری تاکید کرد که «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بزودی راهی تهران می‌شود. محمود عباس گفت: بزودی به تهران می‌روم ولی زمان سفر هنوز مشخص نشده است. ایران کشوری دوست و همسایه ماست. «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، «احمد مجدلانی» عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین را مسئول …

ایران دوسخبرگزاری فلسطینی «صفا» در خبری تاکید کرد که «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بزودی راهی تهران می‌شود.

محمود عباس گفت: بزودی به تهران می‌روم ولی زمان سفر هنوز مشخص نشده است. ایران کشوری دوست و همسایه ماست.

«محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، «احمد مجدلانی» عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین را مسئول پرونده ارتباط و همکاری با جمهوری اسلامی ایران کرده است.

«احمد مجدلانی» عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین در گفت‌‌وگویی با اشاره به سفر دو هفته گذشته خود به جمهوری اسلامی ایران،‌این سفر را بسیار مهم خواند و گفت: این سفر یخ روابط ایران و فلسطین را شکست و گرمی را به این روابط بازگرداند، به خصوص که محمود عباس هم سال ۲۰۱۲ به تهران سفر کرده و در اجلاس کشورهای عضو عدم تعهد شرکت کرده بود.

وی افزود: در دیدارهایی که با مقامات ایرانی داشتم، توافق شد که کمیته رایزنی سیاسی مشترک تشکیل شود که سالی دو بار، یکی در امان، پایتخت اردن و یک بار هم در تهران تشکیل جلسه دهد.

مجدلانی همچنین گفت: در گفت‌وگو با «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران این موضوع را بررسی کردیم که اگر امکان داشته باشد سفیر جمهوری اسلامی ایران در اردن سفیر غیر مقیم کشور فلسطین باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا