موج جدید بارش باران

احد وظیفه گفت: بنا به بررسی آخرین اطلاعات هواشناسی، در روز یکشنبه اول شهریور بارش باران گاهی همراه با رعد و برق در شمال شرق و ارتفاعات البرز شرقی پیش‌بینی می‌شود. همچنین بارش باران در بعدازظهر این روز نیز در نواحی شمالی استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی رخ خواهد داد. وی ادامه داد: در …

احد وظیفه گفت: بنا به بررسی آخرین اطلاعات هواشناسی، در روز یکشنبه اول شهریور بارش باران گاهی همراه با رعد و برق در شمال شرق و ارتفاعات البرز شرقی پیش‌بینی می‌شود. همچنین بارش باران در بعدازظهر این روز نیز در نواحی شمالی استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: در روز دوشنبه دوم شهریور ماه نیز ضمن افزایش میزان بارش، گستره آن غالب مناطق نوار شمالی کشور را در برمی‌گیرد. همچنین روز سه‌شنبه سوم شهریور نیز بارش‌ها با شدت بیشتری ادامه می‌یابد که در برخی نقاط استان‌های گیلان، غرب مازندران و شمال استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی از شدت قابل ملاحظه‌ای برخوردار خواهد بود که احتمال آب گرفتگی در برخی از این نواحی دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه درمورد وضعیت هوای پایتخت اظهار کرد: آسمان تهران امروز صاف، گاهی وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۶ و ۲۳ درجه سانتیگراد است. همچنین آسمان تهران در روز دوشنبه صاف، در بعدازظهر رشد ابر در ارتفاعات و در روز سه‌شنبه نیمه ابری، در ارتفاعات رگبار باران، گاهی وزش باد با بیشینه و کمینه دما ۳۷ و ۲۴ و ۳۵ و ۲۳ درجه سانتیگراد خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا