قیمت بلیت فیلم «محمد رسول الله (ص)»

محمدرضا صابری مدیر عامل شرکت سینمایی «نور تابان» اعلام کرد: قیمت بلیت فیلم «محمد رسول الله(ص)» فقط در سینماهای مدرن و پردیس های سینمایی ۱۰ هزار تومان است و در سایر سینماها قیمت بلیت ۸ هزار تومان و ۷ هزار تومان در نظر گرفته شده است. وی ادامه داد: بر اساس درخواست سینماداران ما به …

محمدرضا صابری مدیر عامل شرکت سینمایی «نور تابان» اعلام کرد: قیمت بلیت فیلم «محمد رسول الله(ص)» فقط در سینماهای مدرن و پردیس های سینمایی ۱۰ هزار تومان است و در سایر سینماها قیمت بلیت ۸ هزار تومان و ۷ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: بر اساس درخواست سینماداران ما به شورای صنفی نمایش پیشنهاد کردیم که قیمت بلیت فیلم «محمد رسول الله (ص)» در  سینماهای مدرن و پردیس‌های سینمایی که به سیستم  Dسینما مجهز هستند ۱۰ هزار تومان، در سینماهای ممتاز ۸ هزار تومان و در سینماهای درجه یک ۷ هزار تومان تعیین شود .

صابری بیان کرد: فیلم «محمد رسول الله(ص)» با سیتم  Dسینما در پردیس های کوروش، آزادی، فرهنگ ، چارسو ، ایوان شمس، هویزه مشهد به نمایش درمی آید و قیمت بلیت این فیلم با توجه به زمان ۳ ساعته فیلم و اینکه تقربیا دو سانس نمایش را در بر می گیرد تعیین شده است .

پخش‌کننده فیلم با اشاره به فروش اینترنتی بلیت این فیلم توضیح داد: ظرفیت فروش اینترنتی بلیت در بعضی سانس های سینماهای همچون آزادی، کوروش، فرهنگ تکمیل شده است و ما در حال برنامه ریزی هستیم که ظرفیت جدیدی را برای این سینماها تعریف و فراهم کنیم .

وی بیان کرد: تا امروز در بیش از ۴۰ شهر به برکت فیلم حضرت «محمد رسول الله(ص)» و توسط بنیاد مستضعفان، سالن سینما تاسیس شده است. در این شهرها سیستم صدا و تصویر به گونه ای طراحی شده که فیلم های سینمایی با تکنولوژی E سینما قابل نمایش است و تلاش داریم تا ۴ شهریورماه سینماهای بیشتری به این سیستم مجهز شوند.

مدیرعامل شرکت نورتابان گفت: چندین گروه و کمیته های ویژه ای برای تجهیز سالن های سینما و همچنین مجهز کردن مجتمع های فرهنگی برای نمایش فیلم «محمد رسول الله» به استان و شهرستان های مختلف اعزام شدند و از مدیران کل ارشاد استان ها و مسئولان شهرستان ها تقاضا داریم که با این گروه ها همکاری کنند.

صابری ادمه داد: شرکت سینمایی نور تابان به عنوان تهیه کننده و پخش کننده فیلم امکانات ویژه ای را برای موسسات و ارگان هایی که علاقمند هستند تا به صورت گروهی به تماشای فیلم بنشینند درنظر گرفته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا