آغاز اعزام زائران حج تمتع به خانه خدا از امروز

سعید اوحدی اظهارداشت:بخشی از این شمار زائر ، ساعت هشت صبح امروز از فرودگاه تبریز با شماره پرواز ۵۰۸۶ و ۵۰۸۸ راهی عربستان شدند. اوحدی گفت: قرار است کاروان شمار دیگری از زائران سرزمین وحی راس ساعت ۱۰ صبح امروز نیز با پرواز شماره ۵۰۸۴ شرکت ماهان ،فرودگاه حضرت امام (ره) را به مقصد عربستان …

سعید اوحدی اظهارداشت:بخشی از این شمار زائر ، ساعت هشت صبح امروز از فرودگاه تبریز با شماره پرواز ۵۰۸۶ و ۵۰۸۸ راهی عربستان شدند.

اوحدی گفت: قرار است کاروان شمار دیگری از زائران سرزمین وحی راس ساعت ۱۰ صبح امروز نیز با پرواز شماره ۵۰۸۴ شرکت ماهان ،فرودگاه حضرت امام (ره) را به مقصد عربستان سعودی ترک کنند.

وی اظهار داشت: از ایستگاه پروازی ساری نیز زائران خانه خدا با دو پرواز سعودی راس ساعت های ۱۱ صبح و ۱۳ به شماره های ۵۷۴۱ و ۵۷۰۹ ساری را به مقصد مدینه ترک خواهند کرد.

رییس سازمان حج و زیارت اظهارداشت : امسال ۶۱ هزار تن از هموطنان از اول تا ۲۶ شهریور ماه جاری براساس برنامه زمان بندی شده عازم خانه خدا می شوند که زمان بازگشت آنان به وطن نیز در بازه زمانی ششم تا بیست و هفتم مهر خواهد بود.

وی گفت : در این سفر حدود سه هزار تن نیز در قالب نیروهای امدادی، پزشکان متخصص، نیروهای خدماتی ، حمل و نقل و ستاد اجرای به عربستان اعزام خواهند شد،

به گفته این مقام مسوول در سازمان حج و زیارت ، در زمان حاضر ۱۹ ایستگاه پروازی کشور زائران سرزمین وحی را به مقصد می رسانند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا