شریفات: العربی قطر تیم عربی نبود

مصطفی شریفات درمورد کسب عنوان سومی پیکان در مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: ما بعد از مسابقات جام ملت‌های آسیا همراه با تیم پیکان به چین تایپه اعزام شدیم. تیم‌های خوبی در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا حاضر بودند و حضور در دو تورنمنت پشت سر هم کار را برای ما سخت کرد. وی …

مصطفی شریفات درمورد کسب عنوان سومی پیکان در مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: ما بعد از مسابقات جام ملت‌های آسیا همراه با تیم پیکان به چین تایپه اعزام شدیم. تیم‌های خوبی در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا حاضر بودند و حضور در دو تورنمنت پشت سر هم کار را برای ما سخت کرد.

وی ادامه داد: تیم های قدرتمندی در جام باشگاه‌های آسیا حاضر بودند و بازیکنان خارجی خوبی جذب کرده بودند. برای مثال تیم العربی قطر، اصلاً تیمی عربی نبود، بلکه بیشتر بازیکنانش از کشورهای برزیل و کوبا بودند. با شرایطی که داشتیم فکر می‌کنم کسب عنوان سومی خوب باشد.

سرعتی‌زن تیم والیبال پیکان در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا گفت: با سوم شدن پیکان در آسیا نمی‌توان گفت که زنگ خطری برای والیبال ایران به صدا درآمده است. بازیکنان پیکان خسته بودند، اما تلاش کردند بهترین عملکرد را داشته باشند. هدف‌مان کسب مدال بود که خوشبختانه به هدف خود رسیدیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا