آقای کفاشیان نترس!

رضا غیاثی درباره تصمیم کمیته داوران برای محروم کردن علیرضا فغانی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: ما فقط یاد گرفته‌ایم که داور بدبخت را شهید کنیم! آقایان کمیته داوران باید اول با خودشان برخورد شود که فغانی را بدون روحیه برای بازی ذوب آهن با پرسپولیس انتخاب کردند. فغانی از نظر آمادگی جسمانی بهترین …

رضا غیاثی درباره تصمیم کمیته داوران برای محروم کردن علیرضا فغانی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: ما فقط یاد گرفته‌ایم که داور بدبخت را شهید کنیم! آقایان کمیته داوران باید اول با خودشان برخورد شود که فغانی را بدون روحیه برای بازی ذوب آهن با پرسپولیس انتخاب کردند. فغانی از نظر آمادگی جسمانی بهترین داور ما است ولی آمادگی روحی قضاوت بازی پرسپولیس را نداشت.

پیشکسوت داوری ادامه داد: باید برای فغانی مسابقه‌ای را در نظر می‌گرفتند که حرف و حدیث کمتری داشته باشد و مستقیم پخش نشود. ما خودمان با دست خودمان باعث شدیم این اتفاقات رقم بخورد.

غیاثی درباره اینکه آیا با محروم کردن فغانی موافق است یا خیر، گفت: اگر فغانی را محروم کنیم که بر خلاف اساسنامه کمیته داوران عمل کرده‌ایم. در اساسنامه آمده است که اگر داور نمره لازم را در یک بازی نگیرد، باید به یک رده پایین‌تر برود و بعد از آنکه در چند بازی نمرات خوبی گرفت، دوباره به همان سطح قبلی برگردد.

وی با بیان اینکه نتایج تیم ملی و عملکرد داوران دو رکن اصلی است که می‌تواند کمر فدراسیون فوتبال را بشکند، با ادبیات تندی خاطرنشان کرد: فدراسیون حالی‌ش نیست که چه می‌گذرد! علی کفاشیان روی فریدون اصفهانیان (رئیس کمیته داوران) تکیه کرده است. اصلا مشکلات زمانی شروع شد که اصفهانیان روی کار آمد. آقای کفاشیان! نترس و اصفهانیان را برکنار کن. ایشان برای انتخابات فدراسیون فقط یک رای دارد ولی متاسفانه کفاشیان جرات نمی‌کند او را عوض کند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا