زرینی: فراتر از آسیا هستیم

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از تسنیم، حمزه زرینی در مورد کسب عنوان سومی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: بعد از مسابقات قهرمانی مردان آسیا در تهران به من ابلاغ شد که باید به عنوان بازیکن کمکی در کنار تیم والیبال پیکان به مسابقات باشگاه‌های آسیا بروم. متاسفانه در چین تایپه …

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از تسنیم، حمزه زرینی در مورد کسب عنوان سومی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: بعد از مسابقات قهرمانی مردان آسیا در تهران به من ابلاغ شد که باید به عنوان بازیکن کمکی در کنار تیم والیبال پیکان به مسابقات باشگاه‌های آسیا بروم. متاسفانه در چین تایپه شرایط خوبی نداشتیم و مریض هم شدیم.

زرینی ادامه داد: ما در بازی نیمه نهایی به تیم چند ملیتی قطر که ۶ یا ۷ بازیکن خارجی داشت باختیم. در بازی رده‌بندی نیز قزاقستان را شکست دادیم و توانستیم با مدال به تهران برگردیم.

بازیکن تیم والیبال پیکان تصریح کرد: این مقام سومی را نمی‌توان یک زنگ خطر برای تیم‌های ایرانی به حساب آورد چون تیمی که به چین تایپه رفت اصلا تیم پیکان نبود و از ۶ یا ۷ بازیکن کمکی بهره می‌برد. ما آمادگی آنچنانی هم نداشتیم و همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد. همه تیم‌های ایرانی فراتر از آسیا هستند و ما اصلا به قاره آسیا فکر نمی‌کنیم.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا