اکبر محمدی:ذوب‌آهن تاکتیکی‌ترین تیم لیگ است

نقطه نظرات را در باب امورفنی ماه اول لیگ مرور می کند: حضور جوانان لیگ امسال، منحصر به فرد و متفاوت از سالیان گذشته است و یکی از مصادیق این تفاوت جوانگرایی در تیم های مختلف بوده است. جوانان لیگ هم عملکرد قابل توجه و شایسته ای داشته اند. ۲۱ ساله بزرگ کنعانی زادگان را …

نقطه نظرات را در باب امورفنی ماه اول لیگ مرور می کند:

حضور جوانان
لیگ امسال، منحصر به فرد و متفاوت از سالیان گذشته است و یکی از مصادیق این تفاوت جوانگرایی در تیم های مختلف بوده است. جوانان لیگ هم عملکرد قابل توجه و شایسته ای داشته اند.

۲۱ ساله بزرگ
کنعانی زادگان را بهترین مدافع و حتی بهترین بازیکن لیگ امسال تا اینجای کار می دانم. او حرف های زیادی برای گفتن در آینده نزدیک دارد و تیم ملی از وجود او بهره بسیار خواهد برد.

۴ یا ۵ گل نخورده
از لحاظ غنای تاکتیکی ذوب آهن را بهترین می دانم ولو اینکه آنها در نیمه اول ۲ باز اخیر برابر استقلال و پرسپولیس باید ۵ـ۴ گل می خوردند.

اشتباهات سهوی
اشتباهات داوری در نتیجه گیری تیم ها موثر بوده اما همواره اعتقاد داشته ام که این اشتباهات تعمدی نبوده است. من همیشه به داوران فوتبال کشورمان اعتماد داشته ام.

پرسپولیس بهتر است
استقلال در ابتدا بهتر از پرسپولیس بود اما در ۲ هفته اخیر عملکرد پرسپولیس از استقلال بهتر شده و این تیم روی دور خوب بازی کردن افتاده است.

با ۲ هفته تاخیر بهتر بود
کیفیت لیگ در بازی های منطقه گرمسیر افت می کند. بهتر بود مثل اروپایی ها، لیگ را با چند هفته تاخیر شروع کنیم تا با سپری شدن ۴ـ۳ هفته، هوا رفته رفته خوب می شد.

این ۳ پدیده!
به جز کنعانی زادگان، مردانی چون داریوش شجاعیان و حسن بیت سعید را جز بازیکنان شایسته و موجه لیگ می دانم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا