میناوند: امیدوارم وجدان فغانی آرام شده باشد

مهرداد میناوند در رابطه با نتایج کسب شده توسط پرسپولیسی ها، داوری برای این تیم و حضور خود در استادیوم آزادی گفت: همیشه سنگ پرسپولیس را به سینه می زنم در آخرین بازی پرسپولیس دوست داشتم به ورزشگاه بروم و مانند بقیه هواداران تیمم را تشویق کنم تا سه امتیاز این بازی را به حساب …

مهرداد میناوند در رابطه با نتایج کسب شده توسط پرسپولیسی ها، داوری برای این تیم و حضور خود در استادیوم آزادی گفت:

همیشه سنگ پرسپولیس را به سینه می زنم
در آخرین بازی پرسپولیس دوست داشتم به ورزشگاه بروم و مانند بقیه هواداران تیمم را تشویق کنم تا سه امتیاز این بازی را به حساب خود واریز کنند، البته به جزء بنده پیشکسوتان دیگری همچون محمد پنجعلی، افشین پیروانی و سپهر حیدری نیز برای تشویق تیم آمده بودند. درست است که ما زمانی بازیکن این تیم بودیم اما مگر می شود تا آخر عمرمان سنگ این تیم را به سینه نزنیم و برای تشویقش حضور پیدا نکنیم؟ من به شخصه مانند تمام هواداران پرسپولیس، تشویق تیم و روحیه دادن به بازیکنان را وظیفه خودم می دانم.

ذوبی ها هم فهمیدند که شانس آوردند
بدون اغراق می گویم که پرسپولیس در این بازی برنامه داشت، آنها برای هر دقیقه از بازی تیم می دانستند چه باید بکنند و به همین دلیل دیدیم ذوب آهنی که هفته قبل توانسته بود استقلال را در تهران شکست دهد و نیمه دوم نگذارد این تیم دقیقه ای راحت باشد، در این بازی و در مقابل پرسپولیس به مشکلات عدیده ای خورده بود و با احترام به تیم فوق العاده ذوب آهن، خودشان نیز پس از پایان بازی نیز اذعان داشتند که در این بازی شانس آوردند که توانستند در مقابل پرسپولیس نتیجه بگیرند.

حرف از تعویض برانکو هم خنده دار است
در این بازی واقعا دلم برای هواداران سوخت، آمده بودند که یک برد دلچسب را از نزدیک ببینند اما دیدیم که چه مسائلی پیش آمد. به راحتی می توان گفت که تیم ۵،۶ موقعیت گل داشت اما متاسفانه هرکدام از آنها به هر دلیلی از دست رفت. جالب است که میبینم متاسفانه برخی از رسانه ها از هفته پیش موجی را درست کرده بودند و در نظرسنجی هایی راجع به ماندن یا رفتن برانکو می پرسیدند در حالیکه من فکر می کنم در حال حاضر حرف از تعویض مربی بزرگی مانند برانکو نیز خنده دار است، انصافا تیم برانکو با توجه به شرایطی که برای او مهیا کردند خوب بازی می کند.

امیدوارم وجدان فغانی آرام شده باشد
من تمام انتقاداتی که از داوری این بازی مطرح کردم صرفا فوتبالی بوده اما بابت صحبتی که در مورد داور این بازی کردم، از شخص آقای فغانی و جامعه داوران عذرخواهی می کنم، ایشان بسیار انسان باشخصیتی هستند ولی باید قبول کنیم در زمین بازی و در دیدار مقابل ذوب آهن ایشان مرتکب اشتباهاتی شدند که غیرقابل بخشش است، متاسفانه ایشان هواداران را با گریه از ورزشگاه به بیرون فرستاد. من امیدوارم ایشان تا امروز توانسته باشد راحت بخوابد و وجدانش آرام شده باشد.

اشتباهات داوری هم اندازه ای دارد
درست است که می گویند اشتباه داوری جزئی از فوتبال است و همیشه وجود دارد اما باید قبول کنیم که داوری مان ضعیف شده است، داوران بسیار خوبی داریم اما این هفته ها واقعا اشتباهاتی رخ می دهد که کمر هر تیمی را می تواند بشکند. بهرحال اشتباهات در این مورد هم حدی دارد، تیم ها هزینه کرده اند و از طرفی هوادار دارند، هر اشتباهی و نتیجه نگرفتن اینچنینی یک بلایی سر مدیران، مربیان، بازیکنان و هواداران تیم ها می آورد.

پرسپولیس یک تمام کننده می خواست
متاسفانه ما هم در گل زنی و هم در گل خوردن بدشانس بودیم، البته بازیکنان پرسپولیس هم باید دقت زیادی کنند، فرق بین بازیکنان بزرگ و معمولی در نوع استفاده کردن از موقعیت هاست، آنها باید بدانند مگر چند توپ برای گلزنی نزدیک دروازه حریف نصیبشان می شود که نخواهند آنها را گل کنند؟ ضمن اینکه پرسپولیس برای امسال یک مهاجم صدردرصد تمام کننده نیز می خواست که به مانند علی دایی و فرشاد پیوس برای این تیم گل بزند. هیچوقت امتیاز یک گل زیبا بیشتر نبوده، بنابراین یک تمام کننده نیاز مبرم سرخ پوشان است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا