راه گلزنی در فوتبال ایران را یاد بگیرید !

  هفته چهارم لیگ برتر در حالی با به ثمر رسیدن ۲۰ گل به پایان رسید که ۱۳ گل از روی ضربات ایستگاهی ثبت شده است. نفت تهران ۳ ملوان ۳ تساوی پر گل نفت و ملوان یکی از دیدارهای جذاب این هفته بود که البته ۵ گل آن روی ضربات ایستگاهی ثبت شد. گل …

 

هفته چهارم لیگ برتر در حالی با به ثمر رسیدن ۲۰ گل به پایان رسید که ۱۳ گل از روی ضربات ایستگاهی ثبت شده است.

نفت تهران ۳ ملوان ۳
تساوی پر گل نفت و ملوان یکی از دیدارهای جذاب این هفته بود که البته ۵ گل آن روی ضربات ایستگاهی ثبت شد.
گل اول این دیدار روی ضربه پنالتی آرش افشین به ثمر رسید. در ادامه روی ضربه ایستگاهی ارسال پیام صادقیان و ضربه سر جلال حسینی گل تساوی نفتی ها به ثبت شد. عزت اله پورقاز در ادامه روی ارسال کرنر موفق شد گلی دیگر به ثمر برساند و این بوعزار روی یک ضربه ایستگاهی از فاصله ۳۵ متری گل تساوی نفتی ها را زد. گل سوم ملوان نیز روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رسید و پورقاز موفق شد ضربه ایستگاهی نوری که در ادامه با ضربه سر آهی به این مدافع ملی پوش رسیده بود را وارد دروازه علیرضا بیرانوند کند.


گسترش فولاد یک سیاه جامگان ۰
در دیدار نماینده تبریز و مشهد نیز گل شاگردان فراز کمالوند از روی ضربه ایستگاهی برگشتی برای این تیم به ثمر رسید. محسن فروزان موفق شد ضربه مگنو باتیستا را دفع کند و این شجاعیان بود که در ریباند توپ را وارد دروازه گسترش کند.

پرسپولیس یک ذوب آهن ۲
در دیدار پرسپولیس و ذوب نیز دو گل از روی ضربات ایستگاهی به ثمر رسید. گل کاوه رضایی در پی ارسال ضربه ایستگاهی رجب زاده و اشتباه سوشا مکانی و در ادامه ضربه پنالتی منتهی به گل دوم شاگردان یحیی گل محمدی که با ضربه مسعود حسن زاده به ثبت رسید ماحصل استفاده دو تیم از ضربات ایستگاهی در این دیدار بود.


سپاهان یک فولاد یک
هر دو گل به ثمر رسیده در این دیدار هم از روی ضربات ایستگاهی به ثمر رسید. گل اول این بازی با ارسال کرنر و ضربه سر مهدی دغاغله برای ساسان انصاری همراه بود و در ادامه نیز احسان حاح صفی با ارسال ضربه کرنر برای عبداله کرمی این بازیکن را در موقعیت گل قرار داد تا مدافع سپاهانی ها گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.


استقلال خوزستان ۱ سایپا ۰
استقلال خوزستان نیز در ادامه روند موفق آمیز خود موفق شد سایپا را با شکست از اهواز بدرقه کند. تک گل این دیدار را روح اله سیف اللهی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

استقلال اهواز یک استقلال تهران ۲
طالب ریکانی موفق شد از روی ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه و اشتباه مهدی رحمتی دروازه استقلال تهران را باز کند و گل تساوی تیمش را به ثمر برساند. گل برتری شاگردان پرویز مظلومی هم روی ضربه ایستگاهی دقیقه ۹۲ به ثمر رسید. ارسال درون محوطه در یک رفت و برگشت به میثم مجیدی رسید تا این بازیکن گل برتری تیمش را به ثمر برساند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا