توقف خانگی منچستریونایتد مقابل نیوکاسل

به گزارش “ورزش سه”، هفته سوم لیگ برتر انگلیس از ساعتی پیش و با دیدار تیم های منچستریونایتد و نیوکاسل در ورزشگاه الدترافورد آغاز شد. دو تیم در شرایط کاملا متفاوتی مقابل هم قرار گرفتند.منچستری ها هر دو بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند اما نیوکاسل از دو دیدار قبلی خود …

به گزارش “ورزش سه”، هفته سوم لیگ برتر انگلیس از ساعتی پیش و با دیدار تیم های منچستریونایتد و نیوکاسل در ورزشگاه الدترافورد آغاز شد. دو تیم در شرایط کاملا متفاوتی مقابل هم قرار گرفتند.منچستری ها هر دو بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند اما نیوکاسل از دو دیدار قبلی خود تنها یک امتیاز اندوخته بود.

بازی با برتری منچستریونایتد آغاز شد و این تیم با حرکات خوب دیپای، شواینی و یانوزای در مرکز زمین، کنترل میدان را در اختیار گرفت. شیاطین سرخ در همان دقیقه ۴ توسط رونی به گل رسیدند اما کمک داور این گل را مردود اعلام کرد. یونایتدها چند بار دیگر نیز توسط دیپای فرصت گلزنی به دست آوردند اما بدشانسی و درخشش رودی کرول(دروازه بان نیوکاسل) مانع از دستیابی آنها به گل شد.

جدی ترین خطر نیوکاسل را نیز دقیقه ۲۴ میتروویچ خلق کرد و ضربه سر زیبای او به تیر دروازه برخورد کرد تا منچستری ها با خوش شانسی از دریافت گل بگریزند. آیوزه پرز نیز در دو موقعیت این شانس را داشت تا نیوکاسل را صاحب گل کند اما ضربات او خارج از چارچوب بودند.

نیمه اول در شرایطی بدون گل به اتمام رسید که برتری یونایتد محسوس بود اما نیوکاسل هم با ضدحملات خطرناکش نشان داد که حریف دست و پا بسته ای نیست.

نیمه دوم این بازی را باید نیمه منچستریونایتد بنامیم؛ چرا که بارها هافبک ها و مهاجمان این تیم روی دروازه نیوکاسل خطرساز شدند اما درخشش رودی کرول درون دروازه و نیز در چند موقعیت، مدافعان این تیم مانع از دستیابی آنها به گل شدند.

لوک شاو یک بار و وین رونی دو بار موقعیت های بسیار خوبی برای گلزنی داشتند که با دخالت مدافعان حریف بی اثر ماندند؛ضمن اینکه یکی از بهترین فرصت های گلزنی شیاطین سرخ را چیچاریتو در دقیقه ۷۹ از دست داد.

این مهاجم مکزیکی که فصل گذشته قرضی برای رئال بازی می کرد، در یک موقعیت تک به تک با دروازه بان نیوکاسل توپ را به بدن او کوبید تا آه از نهاد هواداران منچستریونایتد بلند شود. در دقیقه ۹۱ نیز کریس اسمالینگ روی یک ضربه کرنر ارسالی، با ضربه سر، تیر دروازه نیوکاسل را به لرزه در آورد تا بهترین شانس گل شیاطین سرخ نیز از دست برود. برگشت همین توپ نیز نزدیک بود به یک گل برای نیوکاسل ختم شود که ضربه تائووین بی دقت بود و به بیرون رفت.

فان خال در این نیمه کریک، والنسیا و چیچاریتو را بجای شواینی، دارمیان و یانوزای وارد زمین کرد اما گره از کار شیاطین سرخ باز نشد. بدین ترتیب یونایتد پس از دو پیروزی، اولین تساوی فصل را در زمین خود تجربه کرد و نیوکاسل نیز به سریال ۷ شکست متوالی در خانه حریفان پایان داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا