پیش بازی بیلبائو-بارسلونا

پس از شکست تحقیر آمیز هفته ی گذشته بارسا در این ورزشگاه، آبی اناری‌ها به دنبال انتقام گیری و شروعی خوب در لالیگا هستند. بیلبائو شاگردان والورده با غلبه ۵-۱ مقابل بارسا در مجموع دو بازی، با روحیه ای خوب خود را برای این دیدار خانگی آماده می‌کنند. بیلبائو قصد دارد فصل را در خانه …

پس از شکست تحقیر آمیز هفته ی گذشته بارسا در این ورزشگاه، آبی اناری‌ها به دنبال انتقام گیری و شروعی خوب در لالیگا هستند.

بیلبائو

شاگردان والورده با غلبه ۵-۱ مقابل بارسا در مجموع دو بازی، با روحیه ای خوب خود را برای این دیدار خانگی آماده می‌کنند. بیلبائو قصد دارد فصل را در خانه با پیروزی آغاز کند و پیروزی هفته ی گذشته آنها می‌تواند از لحاظ روحی روانی باعث شود تا یک قدم جلو باشند. با تعدد غایبان بارسا، بیلبائو که فصل گذشته لیگ را در رده ی هفتم به پایان رساند، می‌خواهد شروعی خوب داشته باشد.آدوریز مقابل بارسا هت تریک کرد و امید اول باسکی ها در این دیدار خواهد بود.

بارسلونا

شاگردان لوئیس انریکه مارتینز پس از بر باد رفتن رویای شش گانه، حال تمرکز خود را تماما بر روی فصل جدید خواهند گذاشت. با شکست هفته ی گذشته مقابل بیلبائو، آبی اناری ها برای گرفتن انتقام عزم خود را جزم کرده اند. با این حال، تعدد غایبین باعث شده تا آنها در هفته ی اول کار سختی پیش روی داشته باشند.

جرارد پیکه به دلیل فحاشی به داور، چهار جلسه محروم است. جرمی متئو از فصل گذشته محرومیتی به همراه دارد که این بازی طی خواهد شد. آدریان و یوردی آلبا به دلیل مصدومیت نمی‌توانند تیم را همراهی کنند و پدرو نیز به تازگی به چلسی پیوسته و هنوز جای او روی نیمکت بارسا پر نشده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا