انتقام تلگرامی خواستگار از دختر مورد علاقه‌

وی پس از ایجاد ارتباط با این دختر در شبکه اجتماعی تلگرام به شکل هولناکی نقشه خود را به اجرا گذاشت. این خواستگار شکست خورده ابتدا تحت نام جعلی با دختر جوان ارتباط دوستی برقرار کرد و بعد از جلب اعتماد وی ناگهان هویت شیطانی خود را ظاهر ساخت. عاشق سمج که در این مدت …

وی پس از ایجاد ارتباط با این دختر در شبکه اجتماعی تلگرام به شکل هولناکی نقشه خود را به اجرا گذاشت. این خواستگار شکست خورده ابتدا تحت نام جعلی با دختر جوان ارتباط دوستی برقرار کرد و بعد از جلب اعتماد وی ناگهان هویت شیطانی خود را ظاهر ساخت. عاشق سمج که در این مدت توانسته بود با جلب اعتماد دخترک عکس‌های او را به دست آورد، اقدام به انتشار تصاویر او با عناوین و انتساب‌های غیر اخلاقی کرد.

در حالی که این اقدام پسر جوان از سوی دخترک عجیب به نظر می‌آمد او نسبت به کار رخ داده از طرف پسرک اعتراض کرد اما با تهدیدات او به قتل خود و اعضای خانواده‌اش روبه‌رو شد. در چنین شرایطی بود که خانواده دختر جوان در جریان قرار گرفته و با مراجعه به پلیس فتا درخواست کمک کردند.

سرهنگ «حسن محمدنژاد» رئیس پلیس فتای استان مازندران در این ارتباط گفت: در پی مراجعه مردی به پلیس فتای استان مازندران مبنی بر اینکه مدتی است شخصی با انتشار تصاویر خصوصی دخترش و ارسال پیام در تلگرام وی را به قتل تهدید می‌کند، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتای  استان قرار گرفت. پس از هماهنگی قضایی، مأموران موفق شدند، عامل انتشار تصاویر خصوصی و تهدید به قتل و اخاذی از پدر و دختر را شناسایی و او را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کنند.

متهم که قبلاً خواستگار دختر شاکی بوده پس از گرفتن جواب «نه» اقدام به انتشار تصاویر خصوصی فرد مورد علاقه خود در فضای مجازی و تهدید وی وخانواده او کرده بود  که  در اظهارات خود گفت با علم به اینکه فرد مورد علاقه‌اش در شبکه اجتماعی تلگرام فعالیت دارد با هویت مجعول با وی ارتباط برقرار کرده و با هدف انتقام اقدام به انتشار تصاویر خصوصی‌اش در فضای مجازی وتهدید وی به قتل کرده است.

سرهنگ محمدنژاد در خاتمه ضمن هشدار به خانواده‌ها وکاربران فضای مجازی در جهت خودداری از انتشار تصاویر و فایل‌های خصوصی خود در فضای مجازی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد  وموضوع در دست بررسی است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا