زمان ارائه لایحه بودجه ۹۵ به مجلس

محمد باقر نوبخت در مصاحبه با رادیو گفتگو افزود : اصلاح نظام اقتصادی در کنار دیگر اصلاحات در بخش‌های مختلف مورد توجه دولت است و دولت این موضوع را با جدیت پیگیری می کند. سخنگوی دولت در بخشی از صحبت‌های خود به کاهش درآمدهای دولت ناشی از درآمدهای نفتی اشاره کرد و گفت : درآمد …

محمد باقر نوبخت در مصاحبه با رادیو گفتگو افزود : اصلاح نظام اقتصادی در کنار دیگر اصلاحات در بخش‌های مختلف مورد توجه دولت است و دولت این موضوع را با جدیت پیگیری می کند.

سخنگوی دولت در بخشی از صحبت‌های خود به کاهش درآمدهای دولت ناشی از درآمدهای نفتی اشاره کرد و گفت : درآمد دولت در سال ۹۰ از درآمدهای نفتی حدود ۱۱۰ میلیارد دلار بود که سال ۹۲ به حدود ۵۲ میلیارد دلار بالغ شد و اکنون به حدود ۲۴ میلیارد دلار رسیده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه در آن مقطع زمانی سرمایه‌گذاری های داخلی و خارجی نیز کاهش پیدا کرده بود، ‌افزود: دولت تدبیر و امید می‌دانست که ریشه مشکلات کجاست و تلاش  کرد اصلاحات را از همین بستر آغاز کند.

نوبخت خاطرنشان کرد: اصلاحات اساسی در حوزه اقتصاد کشور صورت می گیرد و ما خوشبختانه توانستیم نرخ تورم را کاهش دهیم ، اگرچه همچنان شاهد رشد تورم در کشور هستیم.

نوبخت با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت و رضایت مردم از این طرح گفت : از سیاست‌های دولت اجرای قانون یارانه‌ها به شکلی صحیح و درست است و اگر در سال گذشته بخشی از درآمدهای یارانه‌ها به بخش بهداشت اختصاص داده شد امسال به موضوع تولید هم در این فرآیند توجه می کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا