ایجاد سامانه‌ حق‌الزحمه معلمان

عبدالرسول عمادی رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش در گفتگویی در خصوص برگزاری امتحانات نهایی گفت:برای جمع‌آوری و تحلیل نتیجه نمرات امتحانات نهایی سامانه جدیدی برای این هدف طراحی شده است که طبق این سامانه رتبه استان‌ها از نظر کسب نمرات در شاخه‌های تحصیلی مختلف بررسی می‌گردد. وی هدف اصلی از این طرح را بررسی …

عبدالرسول عمادی رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش در گفتگویی در خصوص برگزاری امتحانات نهایی گفت:برای جمع‌آوری و تحلیل نتیجه نمرات امتحانات نهایی سامانه جدیدی برای این هدف طراحی شده است که طبق این سامانه رتبه استان‌ها از نظر کسب نمرات در شاخه‌های تحصیلی مختلف بررسی می‌گردد.

وی هدف اصلی از این طرح را بررسی کیفیت عملکردی استان‌ها بر شمرد و افزود: نتایج این تحلیل ها در اختیار روسای آموزش و پرورش استان‌ها قرار می‌گیرد تا نقاط ضعف و قوت منطقه‌ خود را دریابند.

ایجاد سامانه‌ی پرداخت حق الزحمه
رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش از ایجاد سامانه پرداخت حق‌الزحمه ی افراد در برگزاری امتحانات نهایی خبر داد و گفت: مصوبه‌ی این سامانه به تصویب شورای عالی آموزش و پرورش رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: با ایجاد این دو سامانه کلیه فعالیت‌های مربوط به پرداخت حقوق کارکنان و ثبت نمرات دانش‌آموزان اینترنتی انجام خواهد شد.

عمادی همچنین در خصوص برگزاری امتحانات شهریور ماه گفت: برگزاری امتحانات از یک تا ۱۹ شهریور ماه ادامه می‌یابد و نتایج آن یک هفته بعد از پایان امتحانات اعلام خواهد شد.

رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش تصریح کرد: سوالات هفته گذشته در اختیار روسای سنجش آموزش و پرورش قرار گرفت.

وی به این نکته هم اشاره کرد: هنوز مصوبه از سوی شورایعالی آموزش و پرورش مبنی بر اجرای طرح ترمیم ابلاغ نشده است.

عمادی در پایان همچنین از ارائه خدمات پیشخوان دولت برای دریافت تائیدیه تحصیلی خبر داد و افزود: با این روش سرعت و سهولت امور بهبود می‌یابد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا