دیدار ظریف و هاموند در بعدازظهر روز یک‌شنبه

وزیر خارجه انگلیس که فردا جهت انجام سفری دو روزه و شرکت در مراسم بازگشایی سفارت انگلیس در ایران، به تهران سفر می‌کند، فردا بعد از ظهر با محمدجواد ظریف همتای ایرانی خود در وزارت خارجه دیدار خواهد کرد. گفتنی است این دو دیپلمات طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است بعد از دیدار با یکدیگر …

وزیر خارجه انگلیس که فردا جهت انجام سفری دو روزه و شرکت در مراسم بازگشایی سفارت انگلیس در ایران، به تهران سفر می‌کند، فردا بعد از ظهر با محمدجواد ظریف همتای ایرانی خود در وزارت خارجه دیدار خواهد کرد.

گفتنی است این دو دیپلمات طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است بعد از دیدار با یکدیگر در نشست مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران پاسخ دهند.

روز یکشنبه براساس آنچه که پیش از این اعلام شده است سفارت انگلیس در تهران و سفارت ایران در لندن بازگشایی خواهند شد و فعالیت کاردارهای غیرمقیم به کاردارهای مقیم تغییر پیدا خواهد کرد.

طبق آنچه که در روز شنبه معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه اعلام کرد قرار است سفارت خانه‌های ایران و انگلیس فعلا در سطح کاردار بازگشایی شوند و فعلا بحث اعزام سفیر یا قصد تعویض کاردارها از سوی دو کشور در دستور کار نیست.

نوشته های مشابه

احتمالا فیلیپ هاموند در جریان سفر به تهران با حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور کشورمان نیز دیدار و گفت‌وگو می کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا