شفیعی: بازیکنان پدیده توپ را قائم کردند

شفیعی در بازی با پدیده دنبال بازیکن پدیده دوید و داور هم به خاطر برخورد دو بازیکن با نشان دادن کارت زرد دوم او را اخراج کرد.شفیعی بعد از اولین باخت در لیگ برتر گفت و گویی با “ورزش سه” انجام داد: داور در حد این بازی نبود داور از ابتدای بازی با سوت هایی …

شفیعی در بازی با پدیده دنبال بازیکن پدیده دوید و داور هم به خاطر برخورد دو بازیکن با نشان دادن کارت زرد دوم او را اخراج کرد.شفیعی بعد از اولین باخت در لیگ برتر گفت و گویی با “ورزش سه” انجام داد:

داور در حد این بازی نبود

داور از ابتدای بازی با سوت هایی که می زد تمرکز تیم ما را گرفت. واقعا قضاوت آقای داور بی نظیر بود و حتی یک پنالتی هم برای ما نگرفت.بازیکم حریف روی حمزه یونس خطا کرد اما داور پنالتی اعلام نکرد. با سوت هایی که داور زد بازیکنان ما با عصبانیت کارشان را ادامه دادند چون داور خطاهایی که روی بازیکن ما می شد را نمی گرفت و حتی وقتی به صورت بازیکن ما زدند داور خطا اعلام نکرد. باید بگویم داور در حد این بازی نبود.

بازیکنان پدیده توپ را قائم کردند

در صحنه ای که داور من را اخراج کرد واقعا عصبانی بودم.بازیکن حریف توپ را برداشت و من هم توپ را از او گرفتم.واقعا حق داشتم ناراحت باشم چون بازیکنان حریف وقت کشی می کردند و حتی بعد از گلی که زدند توپ را قائم کردند. بعد از گل ما دنبال توپ می گشتیم و حتی فکر کردیم تور پاره بوده و توپ بیرون رفته است.اما اخباری دید که بازیکنان حریف حلقه زدند و توپ را وسط شان قائم کردند.توپ جمع کن ها هم به ما توپ نمی دادند و اصلا شرایط خوب نبود.

روی یک اتفاق گل خوردیم

ما اولین بازی خارج از خانه مان را برگزار کردیم و مصدوم هم زیاد داشتیم.دیروز هم فوتبال خوبی انجام دادیم و تمام تلاش مان را کردیم تا در این بازی پیروز شویم اما روی یک اتفاق گل خوردیم.امیدوارم در بازی بعدی بتوانیم جبران کنیم تا هواداران خوشحال شوند.

از تونی عذرخواهی کردم

آقای تونی مربی بادانش و فهمیده ای است و بعد از بازی هم عذرخواهی کردم.ایشان شرایط من را در بازی درک کردم.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا