اپلیکیشن های کاربردی برای کاربران دیجیتالی را بشناسید

به گزارش موبنا، همزمان با پیشرفت تکنولوژی و فناوری روز به روز شاهد تولید و عرضه انواع نرم افزارها در کشور هستیم، اما در میان جست و جو برای نرم افزاری که مورد استفاده همیشگی قرار بگیرد بسیار سخت است. تبلت گمشده خود را بیابید شاید یکی از نرم افزارهای که مورد استفاده کاربران کالاهای …

به گزارش موبنا، همزمان با پیشرفت تکنولوژی و فناوری روز به روز شاهد تولید و عرضه انواع نرم افزارها در کشور هستیم، اما در میان جست و جو برای نرم افزاری که مورد استفاده همیشگی قرار بگیرد بسیار سخت است.
تبلت گمشده خود را بیابید
شاید یکی از نرم افزارهای که مورد استفاده کاربران کالاهای دیجیتالی قرار گیرد برنامه android device manader باشد که با نصب و استفاده از آن می توان تبلت خود را ردیابی کرد.
در واقع این برنامه مناسب جهت فراموشی و یا گم کردن کالای دیجیتالی از جمله تبلت شماست.
android device manader به کاربر این امکان را می دهد که تبلت گم شده خود را پیدا کند و یا تمامی اطلاعات خود را از دور و غیرحضوری پاک کنید.
جست وجوی وایفای‌های رایگان
اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که علاقه بالایی به آنلاین بودن و یا استفاده از اینترنت هستید می توانید با نصب برنامه Free Wi-Fi finder در هر مکانی که باشید به جست وجوی وای فای رایگان بپردازد.
گفتنی است که این برنامه برای آندروید و آی او اس ارایه شده است.
ارتباط همیشگی با دوستان و خانواده
اگر از آن دسته از افرادی هستید که علاقه شدیدی به ارتباط با دوستان؛ خانواده و غیره دارید با نصب برنامه های شبکه های اجتماعی می توانید به صورت مستمر و مداوم همیشه با آنها در ارتباط باشید.
اپلیکیشن Facebook ، تلگرام، وایبر از جمله برنامه های است که به صورت شبانه روز می توانید با آن چت کنید، پست بگذارید و با تمامی اطرافیان خود در ارتباط باشید.
عکس های خودرا ویرایش کنید
برنامه Fotor برای آن دسته از کاربرانی کاربرد دارد که به صورت مداوم با عکس سروکار دارند.
این برنامه برای ادیت کردن ساده‌ی عکس‌ها برای سیستم عامل های ANDROID و IOSمورد استفاده قرار می گیرد.
فیلترهای زیبا، بهینه‌سازی حاشیه و لبه‌ها و خلق کردن کلاژها از جمله ویژگی‌های این برنامه محسوب می شود که در واقع یک عکس زیبا را برای فرد خلق می کند. کاربران می توانند با استفاده تنها با لمس کردن یک دکمه آن را به اشتراک بگذارند.
وضعیت آب و هوا را چک کنید
اپلیکیشن Weather channel مناساب برای آن دسته از کاربران دیجیتالی است که مدام در سفر هستند و وضعیت آب و هوایی آنها برایشان مهم است.
در واقع این برنامه یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها در زمینه‌ی آب و هواشناسی است که فرد می تواند دمای هوای فعلی، پیش‌بینی وضعیت هوا به صورت ساعتی، و وضعیت هوا در ده روز آینده را ببیند.
ممکن است شما هزینه‌ی زیادی برای خرید گجت خود پرداخت کرده باشید. پس چرا از همین گجت برای ذخیره کردن پول هایتان استفاده نکنید. برنامه RetailMeNot (برای Android و IOS) به شما کمک می‌کند تا کدهای تبلیغاتی و کوپن‌های خرید بیش از ۵۰۰۰۰ مارکت درسراسرجهان (چه آنلاین ،چه غیر آنلاین) را پیدا کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا