پدیده ۱ ـ تراکتور صفر؛ تیم تونی ضعیف تر از حد انتظار

شاگردان رضا مهاجری با تک گل محسن یوسفی در دقیقه ۸۵ مزد بازی برتر خود را گرفتند و به اولین پیروزی فصل دست یافتند. هفته چهارم لیگ پانزدهم،ورزشگاه ثامن مشهد داور: موعود بنیادی‌فر، کمک‌ها: سعید قاسمی و قهرمان نجفی اخطار: خالد شفیعی (۷۱) اخراج : خالد شفیعی (۹۴) پدیده: مجتبی روشنگر، رضا ناصحی، ایگور پراهیچ، …

شاگردان رضا مهاجری با تک گل محسن یوسفی در دقیقه ۸۵ مزد بازی برتر خود را گرفتند و به اولین پیروزی فصل دست یافتند.

هفته چهارم لیگ پانزدهم،ورزشگاه ثامن مشهد
داور: موعود بنیادی‌فر، کمک‌ها: سعید قاسمی و قهرمان نجفی
اخطار: خالد شفیعی (۷۱)
اخراج : خالد شفیعی (۹۴)

پدیده:
مجتبی روشنگر، رضا ناصحی، ایگور پراهیچ، حسین مرادمند، حسن جعفری، میثم نقی زاده، حسین بادامکی(۸۱ محسن یوسفی)، کریم احمدی، یونس شاکری، میلاد غریبی(۸۹ محمود خمیسی) و مهدی خیری
سرمربی: رضا مهاجری

تراکتورسازی:
محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، کارلوس کاردوسو، سعید اقایی، علی حمودی، احمد عبدالله زاده، اگوستو سزار، ایان رمزی، سامان نریمان جهان(۶۸فریدبهزادی کریمی)، سروش رفیعی(۷۴ بختیار رحمانی)  و حمزه یونس(۸۱ مهرداد بایرامی)
سرمربی:تونی اولیویرا

شرح بازی:
زمانی که داور سوت پایان را کشید، بازهم پدیده بود که موفق به پیروزی مقابل تراکتوری ها شده بود. بازیکنان تراکتور به داور اعتراض داشتند اما حقیقت این بود که تیم مشهدی واقعا شایسته پیروزی در این مسابقه بود. در دقایق ابتدایی بازی بیشتر وسط زمین در جریان بود اما موقعیت های گلزنی پدیده با گذشت زمان بیشتر شد. محمدرضا اخباری در نیمه اول چند بار دروازه را نجات داد وموقعیت های پدیده تبدیل به گل نشد. تراکتور روی ضدحملات صاحب موقعیت شد اما مهاجمان این تیم با بی دقتی فرصت ها را از دست دادند. در نیمه دوم تراکتور حملات بیشتری داشت اما مهاجمان این تیم نتوانستند فرصت هایشان را به ثمر برسانند. پدیده هم با تعویض هایی که انجام داد و حضور مهاجمانی مانند یوسفی در زمین در کنار شاکری موفق شد گل برتری را به ثمر رساند.باز هم گربه سیاه تراکتور در این بازی تراکتور را شکست داد.

شرح گل:
۱ ـ صفر (پدیده): سماجت یونس شاکری و روبودن توپ از مدافعان تراکتورسازی و پاس عرضی او به محسن یوسفی فرصت خوبی را نصیب این بازیکن سابق استقلال کرد تا وی با کنترل توپ و ضربه ای با پای راست دروازه اخباری را باز کند.

دقایق حساس:
دقیقه ۱۳:ضربه ایستگاهی محکم و سرکش بادامکی را اخباری با یک دست به کرنر فرستاد.
دقیقه ۱۴:روی ارسال غریبی،مرادمند در آستانه دروازه ضربه سر زد که باز هم اخباری توپ را مهار کرد.
دقیقه ۲۰:سامان نریمان جهان پا به توپ نفوذ کرد و با پاسی فرصت را برای حمزه یونس مهیا کرد اما روشنگر جلوآمد و توپ را جمع کرد.
دقیقه ۲۵: شوت راه دور غریبی را اخباری مهار کرد.
دقیقه ۳۸:روی یک ضربه ایستگاهی بادامکی دروازه تراکتور را تهدید کرد که اخباری توپ را برگشت داد و توپ برگشتی شاکری هم توسط همین دروازه بان دفع شد.
دقیقه ۴۰:روی یک کرنر خیری با شوتی باز هم صاحب موقعیت شد اما اخباری با واکنشی عالی توپ را گرفت.
دقیقه ۶۷: روی ارسال حمودی از راست، سامان نریمان جهان روی سر مدافع پدیده بلند شد اما ضربه سرش به بیرون رفت.
دقیقه ۷۲:روی ارسال عالی رضا ناصحی ،پراهیچ در موقعیت عالی دروازه خالی را گل نکرد و توپ را به آسمان زد.
دقیقه ۷۸: روی ارسال کرنر بادامکی، شاکری باز هم ضربه خطرناکی زد که از کنار دروازه به اوت رفت.

بهترین بازیکن:
یونس شاکری مهاجم پدیده تعویض طلایی رضا مهاجری بود. او با حضور دیرهنگام خود در میدان پایه گذار تک گل تیمش شد.

اتفاق ویژه:
۱-مدافعان و دروازه بان تراکتور به گل پدیده اعتراض داشتند. به عقیده آنها شاکری در موقعیت خطا توپ را به یوسفی رسانده و گل پدیده را رقم زدند.
۲-خالد شفیعی مدافع تراکتورسازی در دقیقه ۳+۹۰ با یک حرکت عجیب دنبال مهاجم پدیده کرد و قصد زدن او را داشت که این حرکت فضای مسابقه را جنجالی کرد و داور این بازیکن را از زمین اخراج کرد.

حاشیه:
*خالد شفیعی بعد از پشت سرگذاشتن مصدومیت به ترکیب تراکتورسازی بازگشت و در کنار کاردوسو بازی می کند.
*سینا عشوری که از نیمکت نشینی ناراحت بود در این بازی هم ذخیره است.
*تاکنون حدود ۵۰۰ هوادار برای تماشای این بازی در ورزشگاه حضور پیدا کردند.
*میرهانی هاشمی که زمانی در پدیده توپ میزد،به شدت توسط هواداران این تیم مورد تشویق قرار گرفت.
* رضا مهاجری در یک صحنه که بازیکن این تیم با سروش رفیعی برخورد داشت و خطا به سود تراکتورسازی اعلام شد به شدت به داور بازی اعتراض کرد که تذکر جدی بنیادی فر داور این دیدار را به دنبال داشت.
* در نیمه اول دیدار تیم های پدیده مشهد و تراکتورسازی تبریز، تماشاگران دو تیم در یک صحنه با یکدیگر درگیر شدند که این درگیری با دخالت نیروی های انتظامی ختم به خیر شد.
سامان نریمان جهان ستاره جوان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در اواسط نیمه دوم بازی امروز مقابل پدیده به دلیل مصدومیت از بازی بیرون رفته و جای خود را به فرید بهزادی کریمی داد.سامان نریمان جهان ستاره جوان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در اواسط نیمه دوم بازی امروز مقابل پدیده به دلیل مصدومیت از بازی بیرون رفته و جای خود را به فرید بهزادی کریمی داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا