اعترافات هولناک اعضای سابق داعش

عناصر تروریست وابسته به داعش پس از دستگیری توسط  نیروهای حمایت از ملت کرد، روز چهارشنبه ۱۹ آگوست (۲۸ مرداد) در زندان کوبانی با برخی از روزنامه نگاران گفتگو کردند. روسیا الیوم نوشت: این تروریست ها با بیان انگیزه های خود در پیوستن به این گروه افراطی؛ درباره آنچه این گروه تروریستی از آنها درخواست …

عناصر تروریست وابسته به داعش پس از دستگیری توسط  نیروهای حمایت از ملت کرد، روز چهارشنبه ۱۹ آگوست (۲۸ مرداد) در زندان کوبانی با برخی از روزنامه نگاران گفتگو کردند.

روسیا الیوم نوشت: این تروریست ها با بیان انگیزه های خود در پیوستن به این گروه افراطی؛ درباره آنچه این گروه تروریستی از آنها درخواست می کرد، توضیحاتی ارائه کردند.

یاسر ملحم الطبیل، یک فلسطینیِ عضو سابق داعش اعتراف کرد که برای کسب پول به داعش پیوسته؛ اما پس از ۵ ماه تصمیم گرفته فرار کند، زیرا نمی توانسته فردی وحشی صفت باشد. وی تاکید کرد که نمی تواند گریه کودکان و زنان را پیش از کشته شدن، از یاد ببرد. الطبیل می گوید “پس از ترک داعش دیگر مهم نیست چه اتفاقی برایم بیفتد، من با هر چه برایم رخ دهد، موافقم. حتی مرگ”.

یامن التربا یکی از عناصر دیگر داعش که سوری الاصل است، درباره مشاهدات خود پس از آنکه داعشی ها شماری از طایفه ایزدی را دستگیر کردند، سخن گفت و افزود: “هنگامی که داعشی ها پس از عقب نشینی ارتش عراق، بر شهر مسلط شدند، زنان را به عنوان غنایم جنگی به یک سالن بردند، کودکان را کشتند و زنان را به عنوان جایزه به جنگجویان دادند… می توان این کار را پاکسازی نژادی نامید. آنها ایزدی ها را به بهانه کافر بودن کشتند و به اسارت گرفتند”.

هادی سفوق یک سوری دیگر از عناصر داعش نیز در پاسخ به سوالی درباره خروج از داعش فقط پس از دو ماه از پیوستن به این گروه تروریستی، گفت: به پایان راه رسیده بودم و گزینه دیگری نداشتم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا