راه آهن ۲- صبا یک؛ فریادهای بی‌ثمر دایی در شهرقدس

دو گل راه آهن در این مستبقه توسط مهرداد محمدی مهاجم جوان این تیم به ثمر رسید. گلی که راه اهن را ۵امتیازی کرد. استادیوم شهدای شهر قدس داور: شاهین حاج بابایی کمک داوران: محمدجواد مداح – محمدرضا مدیر روستا راه آهن: ایگور ننزیچ، میلاد ابطحی، ابراهیم کریمی، بهادر عبدی(۷۴ مهران قاسمی(۸۶ فرشاد فرجی))، امین …

دو گل راه آهن در این مستبقه توسط مهرداد محمدی مهاجم جوان این تیم به ثمر رسید. گلی که راه اهن را ۵امتیازی کرد.

استادیوم شهدای شهر قدس
داور: شاهین حاج بابایی کمک داوران: محمدجواد مداح – محمدرضا مدیر روستا

راه آهن: ایگور ننزیچ، میلاد ابطحی، ابراهیم کریمی، بهادر عبدی(۷۴ مهران قاسمی(۸۶ فرشاد فرجی))، امین منوچهری(۸۲ احمد مهدی زاده)، حمیدرضا دیوسالار، مهرداد محمدی، میلاد محمدی، محسن ایران نژاد، سیامک کوهنورد، مهدی جعفرپور
سرمربی : فرهاد کاظمی

صبا قم: حامد لک، مسعود حق جو، خوزه ماچادو، ابوالفضل ابراهیمی(۷۵ امید قربانی)، قاسم دهنوی، امیرحسین صادقی، رضا حقیقی، جلال الدین علیمحمدی(۸۸ فرشید باقری)، محمد آرام طبع(۴۶ محمد اوسانی)، سامان آقازمانی، محمد قاضی
سرمربی: علی دایی

شرح بازی:
تعویض های هجومی علی دایی نیز برای صبایی ها نتوانست ثمربخش باشد تا راه آهنی ها در بازی خانگی خود بتوانند به اولین پیروزی فصل شان دست پیدا کنند.
راه آهنی ها که در نیمه اول توانستند به یک گل برسند در نیمه دوم نیز یک بار دیگر دروازه حریف شان را باز کردند و پس از آن نیز به دفاع از گل های زده خود پرداختند، هرچند که علی دایی با تعویض های خود تلاش کرد تا خط دفاعی این تیم بشکند و بازی را به چتساوی بکشاند اما این تلاش فقط یکبار منتهی به نتیجه شد و آنها نتوانستند به نتیجه دلخواهشان دست پیدا کنند تا اولین شکست خود را به دست بیاورند، برعکس راه آهنی ها که با این بازی توانستند اولین پیروزی فصل را کسب کنند.
با این بازی صبا کماکان ۳ امتیازی ماند و راه آهنی ها نیز توانستند جمع امتیازات خود را به ۵ امتیاز برسانند تا هفته آینده به مشهد بروند و میهمان سیاه جامگان شوند.

شرح گل:
راه آهن ۱ صبا ۰ (مهرداد محمدی دقیقه ۲۸) : حمله سریع راه آهنی توپ را به محوطه جریمه صبا رساند و در این لحظه اشتباه علیمحمدی باعث صاحب فرصت شدن مهرداد محمدی شد و وی نیز از این موقعیت نهایت استفاده و برد و دروازه حریف را باز کرد.
راه آهن ۲ صبا ۰ (مهرداد محمدی دقیقه ۵۶) : پاس در عمق امین منوچهری با حرکت زیبای مهرداد محمدی روبرو شد و وی توانست خود را صاحب توپ کند و در نهایت با ضربه ای دقیق دروازه صبا را برای بار دوم باز کند.
راه آهن ۲ صبا ۱ (محمد اوسانی دقیقه ۷۴): پاس در عمق رضا حقیقی و فرار محمد اوسانی باعث تک به تک شدن این بازیکن با دروازه بان راه آهن شد و در نهایت با یک بغل پا دروازه ننزیچ را باز کرد.

دقایق حساس:
دقیقه ۶ – شوت محکم ابوالفضل ابراهیمی از پشت محوطه جریمه را ایگور ننزیچ مهار کرد.
دقیقه ۸ – میلاد ابطحی درون محوطه جریمه صبایی ها صاحب توپ شد و ضربه خود را روانه دروازه این تیم کرد اما واکنش زیبای حامد لک باعث به کرنر رفتن این توپ شد.
۳+۹۰ – محمد قاضی با ضربه ای فنی و روپا از داخل محوطه جریمه راه آهنی ها، دروازه این تیم را تهدید کرد اما توپ وی به تور بالای دروازه ننزیچ برخورد کرد.

بهترین بازیکن:
مهرداد محمدی با دو گلی که در این مسابقه به ثمر رساند علاوه بر زمینه سازی برای پیروزی تیمش به صدر جدول گلزنان سقوط کرد.

اتفاق ویژه:
علی دایی سرمربی صبا به شدت از عملکرد مدافعان تیمش عصبانی بود و فریادهای او به شدت توجه هواداران را جلب کرده بود.البته دایی حق داشت که عصبانی باشد چراکه اواین شکست تیمش در این رقابت ها رقم خورده است.

حاشیه:
*هاشم بیک زاده و حمیدرضا علی عسگری بازیکنان دو تیم که به دلیل مصدومیت به این بازی نرسیدند از روی سکوها مشغول تماشای بازی هستند.
*در بین دو نیمه، ماموران نیروی انتظامی دو هوادار حاضر در ورزشگاه را با شدت عمل زیاد از سکوها خارج کردند و برخورد شدیدی با آنها داشتند.
*یحیی گل محمدی سرمربی تیم ذوب آهن نیز امروز بر سکوهای ورزشگاه شهدای قدس حاضر شده است و به تماشای این بازی می پردازد.
*پس از گل دوم تیم راه آهن، علی دایی به شدت از دست مدافعین تیمش ناراحت بود.
*اوسانی پس از گلزنی قصد داشته به سمت دایی برود و شادی خود را با او تقسیم کند اما دایی اصرار داشت آنها بازی را زودتر شروع کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا