رد پای کاخ سفید در یک سایت غیر اخلاقی

خبرگزاری آسوشیتدپرس بسیاری از حساب‌های کاربری افشا شده به دست هکرها را ردگیری کرده است که به کارمندان فدرال منتهی می‌شود. در این میان دست‌کم دو دستیار دادستانی آمریکا، یک مدیر فناوری اطلاعات در دفتر اجرایی رئیس‌جمهوری آمریکا، یک مدیر، یک مقام وزرات امنیت داخلی و تعدادی از کارمندان کنگره در بخش‌های حساس دیده می‌شوند. …

خبرگزاری آسوشیتدپرس بسیاری از حساب‌های کاربری افشا شده به دست هکرها را ردگیری کرده است که به کارمندان فدرال منتهی می‌شود. در این میان دست‌کم دو دستیار دادستانی آمریکا، یک مدیر فناوری اطلاعات در دفتر اجرایی رئیس‌جمهوری آمریکا، یک مدیر، یک مقام وزرات امنیت داخلی و تعدادی از کارمندان کنگره در بخش‌های حساس دیده می‌شوند.

برخی از کابران این سایت‌ غیر اخلاقی از ایمیل‌های دولتی خود برای پرداخت حق اشتراک استفاده می‌کردند و طی پنج سال گذشته این کار را انجام داده بودند. این افراد شامل بیش از دو سوم کارمندان سازمان‌های دولتی آمریکا از جمله وزارت دفاع، دادگستری، امنیت داخلی، انرژی، خزانه‌داری و وزارت حمل و نقل آمریکا می‌شوند. سایر افراد دخیل در این رسوایی از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا و سنا هستند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نام مشترکان دولتی سایت‌های غیراخلاقی را منتشر نکرده است چراکه آنها هنوز به جرمی متهم نشده‌اند. هکرها اخیرا جزئیات ثبت‌نام میلیون‌ها تن در یک سایت غیر اخلاقی را منتشر کردند. بسیاری از مشتریان این سایت که کارمند فدرال هستند، از آدرس ایمیل‌های غیر دولتی برای کار خود استفاده کرده‌اند. برخی از کارمندان وزارت دادگستری آمریکا از کارت‌های اعتباری خاصی استفاده کرده بودند تا هویت آنها مشخص نشود اما از کامپیوترهای دفتر خود به سایت غیراخلاقی مذکور متصل شده بودند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا