زنگ گرانی مسکن مهربه صدادرآمد؟

عباس اصغری مهرآبادی در پاسخ به این سؤال که آیا احتمال دارد که دولت باز هم دستورالعمل چهارمی برای افزایش قیمت مسکن مهر را ابلاغ کند، گفت: وزارت راه و شهرسازی همچنان پیگیر افتتاح واحدهای مسکن مهر و تأمین خدمات زیربنایی این واحدها است به طوری که مدام این موضوع را با سایر وزارتخانه‌های مرتبط …

عباس اصغری مهرآبادی در پاسخ به این سؤال که آیا احتمال دارد که دولت باز هم دستورالعمل چهارمی برای افزایش قیمت مسکن مهر را ابلاغ کند، گفت: وزارت راه و شهرسازی همچنان پیگیر افتتاح واحدهای مسکن مهر و تأمین خدمات زیربنایی این واحدها است به طوری که مدام این موضوع را با سایر وزارتخانه‌های مرتبط مثل وزارت نیرو و نفت پیگیری می‌کند.

وی ادامه داد: طی جلساتی که در این چند روز گذشته با مسئولان وزارت نیرو داشتیم پیگیر این هستیم که هر چه زودتر مشکل واحدهای مسکونی فاقد آب و برق رفع و واگذار شوند.

مهرآبادی با تأکید بر اینکه بارها اعلام کرده‌ایم که برای تکمیل خدمات زیربنایی واحدهای مسکن مهر ۵۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است،‌ گفت: امیدواریم که این اعتبارات به تدریج تخصیص یابد.

وی ادامه داد: سال گذشته حدود ۳۰۰ هزار واحد مسکن مهر داشتیم که به دلیل نبود آب، برق و گاز واگذار نمی‌شدند اما با تلاش‌های انجام شده توانستیم حدود ۶۰ هزار واحد مسکن مهر را با تأمین آب، برق و گاز به متقاضیان واگذار کنیم.

به گفته وی، در حال حاضر حدود ۲۴۰ هزار واحد مسکن مهر را به دلیل نبود خدمات زیربنایی نمی‌توانیم واگذار کنیم.

قائم مقام وزیر راه‌و شهرسازی در مسکن مهر تأکید کرد: به هر حال باز هم اعلام می‌کنیم که دستورالعمل شماره ۳ که سال گذشته ابلاغ آخرین دستورالعمل افزایش قیمت مسکن مهر بود و دیگری خبری از دستورالعمل شماره ۴ نخواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا