تجهیز بیمارستان‌ها به دستگاه زباله‌سوز

علی همتی در گفت‌وگویی درباره نصب دستگاه‌های زباله‌سوز در مراکز درمانی تأمین اجتماعی اظهار داشت: تمامی بیمارستان‌های بالای ۹۶ تختخوابی تأمین اجتماعی در سراسر کشور به دستگاه‌های زباله‌سوز مجهز شده‌اند و بیمارستان تربت‌حیدریه این سازمان به عنوان بیمارستان سبز معرفی شده است. همتی افزود: مابقی مراکز درمانی تأمین اجتماعی نیز در آینده به این دستگاه …

علی همتی در گفت‌وگویی درباره نصب دستگاه‌های زباله‌سوز در مراکز درمانی تأمین اجتماعی اظهار داشت: تمامی بیمارستان‌های بالای ۹۶ تختخوابی تأمین اجتماعی در سراسر کشور به دستگاه‌های زباله‌سوز مجهز شده‌اند و بیمارستان تربت‌حیدریه این سازمان به عنوان بیمارستان سبز معرفی شده است.

همتی افزود: مابقی مراکز درمانی تأمین اجتماعی نیز در آینده به این دستگاه مجهز می‌شوند و به زودی در تمامی بیمارستان‌های بالای ۹۶ تختخوابی تأمین اجتماعی، دستگاه اکسیژن‌ساز نیز نصب خواهد شد.

وی درباره کمبود نیروی پرستار و نیروهای تخصصی در مراکز درمانی این سازمان اظهار داشت: برای حل کمبود نیروهای تخصصی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مذاکراتی صورت گرفته است که در این زمینه بیشتر به سازمان کمک کنند.

وی گفت: به وزارتخانه پیشنهاد داده‌ایم پزشکان غیر هیأت علمی این وزارتخانه در ساعات غیر موظفی در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی خدمات ارائه دهند.

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی درباره تأمین نیروی پرستار در مراکز درمانی این سازمان گفت: سازمان تأمین اجتماعی هر ساله آزمونی برگزار می‌کند و امسال نیز این آزمون استخدامی برگزار و ۱۵۰۰ نیروی انسانی در سراسر کشور در مراکز تأمین اجتماعی مشغول به کار می‌شوند که بخش عمده‌ای از این افراد در مراکز درمانی حضور خواهند یافت.

دکمه بازگشت به بالا