بمب های ایدزی داعش/ برده‌های جنسی دردسر ساز شدند

جام نیوز: پایگاه خبری شبکه “راشاتودی” (RT) از تصمیم داعش برای اجبار ۱۶ نفر از اعضای این گروه تروریستی به عملیات انتحاری خبر داد. “راشاتودی” در عنوان خبر خود نوشت: «بمب های ایدز داعش: برنامه داعش برای فرستادن ۱۶ تروریست مبتلا به ایدز به عملیات انتحاری» در این گزارش آمده است: «یک منبع سوری مدعی …

جام نیوز: پایگاه خبری شبکه “راشاتودی” (RT) از تصمیم داعش برای اجبار ۱۶ نفر از اعضای این گروه تروریستی به عملیات انتحاری خبر داد.
“راشاتودی” در عنوان خبر خود نوشت: «بمب های ایدز داعش: برنامه داعش برای فرستادن ۱۶ تروریست مبتلا به ایدز به عملیات انتحاری»
در این گزارش آمده است: «یک منبع سوری مدعی شد که گروه تروریستی داعش پس از مبتلا شدن تعدادی از اعضای این گروه به ایدز، قصد دارد ۱۶ نفر از این تروریست ها را به عملیات انتحاری بفرستد.
بر اساس گزارش منابع سوری این گروه از جنگجویان داعش در حال حاضر در بیمارستانی در شهر “المیادین” در استان “دیر الزور” سوریه در قرنطینه هستند.»
بر اساس گزارش “راشاتودی” بسیاری از این افراد مبتلا به ایدز ستیزه جویان خارجی هستند که با دو زن مراکشی مراقبت جنسی داشته اند. این دو زن که به عنوان برده جنسی مورد سوء استفاده قرار گرفته اند اکنون از ترس اعدام شدن به خاطر انتقال ایدز به ستیزه جویان داعش، به ترکیه گریخته اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا