دروغگویی داعش درباره مسئولیت زنان مبارز+ تصاویر

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل؛ تروریست‌های داعش تبلیغات گسترده‌ای برای جذب زنان اروپایی به ویژه انگلیسی انجام داده‌اند؛ اما وعده‌های آنها کاملا دروغ و بی‌پایه و اساس است و تقریبا هیچ زنی برای مبارزه نزد داعش به خدمت گرفته نمی‌شود بلکه همگی فقط برده جنسی هستند. داعش …

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل؛ تروریست‌های داعش تبلیغات گسترده‌ای برای جذب زنان اروپایی به ویژه انگلیسی انجام داده‌اند؛ اما وعده‌های آنها کاملا دروغ و بی‌پایه و اساس است و تقریبا هیچ زنی برای مبارزه نزد داعش به خدمت گرفته نمی‌شود بلکه همگی فقط برده جنسی هستند.

داعش تصاویر زیادی از مسلح کردن زنان و استفاده از آنان در رده‌های بالای فرماندهی نظامی منتشر کرده است. در توضیح این تصاویر به دورغ گفته می‌شود زنان با قابلیت‌های نظامی ویژه کاملا تجهیز می‌شوند و تسلیحات نیمه خودکار پیشرفته در اختیارشان گذاشته می‌شود؛ اما این سخنان در واقعیت وعده‌ای پوشالی بیش نیست. زنان نزد داعش از هیچ جایگاه اجتماعی برخوردار نیستند و فقط به عنوان برده جنسی به خدمت گرفته می‌شوند.

برخی دختران انگلیسی که با وعده برابری زنان و مردان و نبرد در میدان جنگ راهی سوریه شدند خیلی زود متوجه اشتباه هولناک خود شده‌؛ اما راه بازگشتی پیش روی خود نمی‌بینند. آنها اغلب به عنوان برده جنسی میان تروریست‌ها به اشتراک گذاشته می‌شوند، اگر فکر فرار به سر آنها خطور کند با مجازات‌های سنگینی مواجه می‌شوند و حتی ممکن است به عنوان عامل انتحاری در عملیات تروریستی مورد استفاده قرار بگیرند. برخی از این دختران مجبور به تبلیغ دروغ برای داعش می‌شوند. آنها از ترس جان دیگر دوستان خود در انگلیس را تشویق می‌کنند به داعش ملحق شود و از زندگی ماجراجویانه نزد داعش برای آنها داستان‌های دروغین بازگو می‌کنند.

یکی از دخترانی که موفق به فرار از گروه تروریستی داعش و عزیمت به ترکیه شد در این باره گفت: هرگز تصور نمی‌کردم اخبار دلهره‌آوری که از داعش می‌شنوم کاملا صحت داشته باشد. فکر می‌کردم اخباری مقرضانه علیه این گروه منتشر می‌کنند تا اینکه با چشمانم جنایات آنها را از نزدیک دیدم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا