آخرین رقم فروش عصر یخبندان و گینس

به گفته‌ی محرم براتی از «بامداد فیلم»، این فیلم با بازی فرهاد اصلانی، بهرام رادان، مهتاب کرامتی، سحر دولتشاهی، ژاله صامتی و…، اکنون ۷ سالن در تهران و ۲۰ سالن در شهرستان‌ها در اختیار دارد. او با تأکید بر اینکه این فیلم با احتساب دوره‌ی نمایشش در ماه رمضان وارد هفته‌ی نهم اکران شده است …

به گفته‌ی محرم براتی از «بامداد فیلم»، این فیلم با بازی فرهاد اصلانی، بهرام رادان، مهتاب کرامتی، سحر دولتشاهی، ژاله صامتی و…، اکنون ۷ سالن در تهران و ۲۰ سالن در شهرستان‌ها در اختیار دارد.

او با تأکید بر اینکه این فیلم با احتساب دوره‌ی نمایشش در ماه رمضان وارد هفته‌ی نهم اکران شده است گفت: قرار بود اکران ماه رمضان جزو قانون شورای صنفی نمایش محاسبه نشود، اما در حال حاضر بر سر حساب کردن یا نکردن ماه رمضان، جزو هفته‌های رسمی اکران مشکل داریم.

«گینس» فیلم دیگری است که اکران خود را از اوایل ماه رمضان آغاز کرده و تا کنون با احتساب روزهای ماه رمضان، ۷ هفته نمایش داشته است و در این مدت فروشی بالغ بر سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان داشته است.

به گفته‌ی نورالله خزاعی مدیر پخش شرکت نورتابان، اولین ساخته‌ی محسن تنابنده با بازی رضا عطاران، اکنون ۲۸ سالن در تهران و ۳۹ سالن در شهرهای دیگر در اختیار دارد و فروش آن در تهران حدود دو میلیارد و فروش شهرستان‌های دیگر در حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا