سونی نسل بعدی SmartBand 2 را معرفی می‌کند

به گزارش خبرنگار موبنا، “کاز تاجیما” معاون ارشد و رئیس برنامه‌ریزی و طراحی خلاق تجربهٔ کاربری در Sony Mobile Communications گفت: ما کار خلق پیشرفته‌ترین پوشیدنی در این بخش بازار را به‌طور تمام و کمال انجام داده‌ایم.دو قابلیت ارائه و ایجاد داده‌های معنی‌دار بیومتریک برای کاربران از درون Lifelog را دارد. وی افزود: این نه‌تنها …

به گزارش خبرنگار موبنا، “کاز تاجیما” معاون ارشد و رئیس برنامه‌ریزی و طراحی خلاق تجربهٔ کاربری در Sony Mobile Communications گفت: ما کار خلق پیشرفته‌ترین پوشیدنی در این بخش بازار را به‌طور تمام و کمال انجام داده‌ایم.دو قابلیت ارائه و ایجاد داده‌های معنی‌دار بیومتریک برای کاربران از درون Lifelog را دارد.
وی افزود: این نه‌تنها نشانگر دیدگاه قدرتمند شیوهٔ آموختن مصرف‌کنندگان دربارهٔ خودشان است، بلکه به ما اجازه می‌دهد در فرصت‌های هیجان‌انگیز جدیدی با شرکای برنامه‌نویسمان کاوش کنیم.
حسگرهای شتاب‌سنج و ضربان قلب SmartBand 2 که درون چیزی شبیه همان هستهٔ مدولار «core» SmartBand قراردارند، با یکدیگر کار می‌کنند تا نبض و تغییرپذیری ضربان قلب را پایش کنند و به شما اجازه می‌دهند میزان کلی تندرستی، هیجان و سطح استرس خودتان را در طول روز بسنجید.
SmartBand 2 به‌طور خودکار فعالیت‌های شما مانند راه رفتن، دویدن وسایر تمرینات را ردیابی می‌کند و هم‌زمان ضربان قلب شما را در کنار هر کدام از این فعالیت‌ها ثبت می‌کند. برنامهٔ پرطرفدار Lifelog متعلق به Sony به شما کمک می‌کند با آمارهای سرگرم‌کننده پیشرفتتان را ردیابی کرده و براساس فعالیت‌هایتان به شما پیام‌های انگیزه‌دهنده و الهام‌بخشی می‌دهد.

SAMSUNG CAMERA PICTURES
SAMSUNG CAMERA PICTURES

از آنجایی‌که SmartBand 2 با تشخیص خودکار خواب، آمارهای خواب را ارائه می‌کند، می‌توانید از استراحت شبانهٔ بهتری لذت ببرید و عملکرد زنگ هشدار هوشمند بر اساس چرخهٔ خوابتان با لرزشی ملایم شما را در بهترین زمان بیدار می‌کند.
با اعلان‌ها و قابلیت اتصال هوشمند، هوشمندتر زندگی کنید
SmartBand 2 با اعلان‌های لرزشی ملایم و روشنایی ضربه‌ای چراغ‌های قرمز، سبز و آبی LED اطمینان می‌دهد که دیگر هیچ تماس، پیام، ایمیل یا توئیتی را از دست نخواهید داد. این مچ‌بند به شما اجازه می‌دهد با ضربه‌های ساده‌ای برای پخش، مکث و رد کردن آهنگ‌ها، به آسانی موسیقی روی تبلت یا تلفن هوشمندتان را کنترل کنید.
دیگر هرگز تبلت یا تلفن هوشمند Xperiaخودتان را گم نخواهید کرد. چرا که SmartBand 2 زمانی که بیش از ۱۰ متر از دستگاه متصل‌شده دور شوید با هشداری لرزشی به شما اطلاع می‌دهد.
SmartBand 2 با حدود یک‌ساعت شارژ به‌طور کامل شارژ شده و تا دو روز نیازی به شارژ دوباره نخواهد داشت۴.
قابلیت استفاده در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته
SmartBand 2 با داشتن پوشش سیلیکونی بادوام، تا ۲ روز ماندگاری باتری، رتبه‌بندی ضدآب IP68 با وجود داشتن درگاه microUSB بدون درپوش، می‌تواند در هر کجا و همه‌جا استفاده شود.
این اسمارت بند که در مراکز طراحی Sony در سوئد و ژاپن طراحی شده است با داشتن گیرهٔ فلزی کاملاً جدید ظاهری زیبا و ظریف دارد که می‌توان آن را به راحتی و به‌طور ایمن بست.
مدل فوق در زمان عرضه در رنگ‌های مشکی و سفید ارائه خواهد شد و دو رنگ صورتی و نیلی به فاصلهٔ کوتاهی پس از آن ارائه خواهند شد. از آنجایی‌که این مچ‌بند به هستهٔ کامپکت «core» مشابه هستهٔ به‌کار گرفته‌شده در SmartBand مجهز است، می‌توانید این فناوری را در بندهای اصلی شخص اول یا شخص ثالث برای داشتن انتخاب‌های بهتر استفاده کنید.
SmartBand 2 از سپتامبر ۲۰۱۵ در ۶۰ کشور جهان با قیمتی حدود ۱۱۹ یورو عرضه خواهد شد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا