فیلم سینمایی ماز وارد مرحله تدوین شد

داستان فیلم «ماز» در یک روز و به کمک فلش بک فلش فوروارد های متعدد روایت شده و ژانر فیلم تریلر- دراما می باشد. “کیومرث جوان ورزشکاری  که در حادثه تصادف منجر به فوت همسرش خود را مقصر می‌داند و اکنون افسرده به قرص‌های خواب پناه برده است با ورود ناگهانی دختری جوان به حیاط …

داستان فیلم «ماز» در یک روز و به کمک فلش بک فلش فوروارد های متعدد روایت شده و ژانر فیلم تریلر- دراما می باشد. “کیومرث جوان ورزشکاری  که در حادثه تصادف منجر به فوت همسرش خود را مقصر می‌داند و اکنون افسرده به قرص‌های خواب پناه برده است با ورود ناگهانی دختری جوان به حیاط خانه‌اش  وارد ماجراهای تو در توی مختلفی برای نجات دادن زندگی دختر می‌شود و دوباره مجبور به مرور تجربه‌هایی از زندگی قبلیش می‌شود که در آن قهرمان بوکس بوده و زندگی پر هیجانی داشته است، درست تا کمی قبل از زندگی در تنهایی خود خواسته کنونی.”

تدوین این فیلم در حالی آغاز شده است که هنوز فیلمبرداری چند سکانس در زیرآب و رینگ بوکس باقیمانده و تا چند روز دیگر آغاز می‌شود.

نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: کیانوش اسلامی/ مدیر فیلمبرداری:آرش حمیدی/ مدیر تولید: سوسن ابرغان/صدابردار: حسین وفائی/ دستیاران کارگردان: نازنین خراسانی و پیام لطیفی/ طراح چهره پردازی:بیتا شهبازی/ تدوین: مسعود اباذری.

بازیگران:نازنین صبری، محسن شایگان،علیرضا معتمد الشریعتی، امیر منصور اسفندیاری، سوسن ابرغان، فاطمه بابایی، پگاه الفتی، محمدرضا اکبری، ستاره صادقی نازنین زهرا بابایی، داوود ملکان، سجاد بابایی،  گلبرگ طهران زاد،روژینا ابراهیمی، حسین اسدی،علی ذکایی،  توحید حسین پور، آرش محمدخانی، آتنا محمدخانی…

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا