سعید آقاخانی این روزها جه می کند؟

این بازیگر برای حضور در فیلم فرزاد موتمن موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیفلم فجر شد. او در گفت و گویی با «مهر» درباره بازی در فیلم «خاحافظی طولانی» گفت:قطعا تجربیات گذشته‌ام کمک زیادی در پروراندن این نقش داشته اند چون من بیشتر از ۲۰ سال است که دارم در …

این بازیگر برای حضور در فیلم فرزاد موتمن موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیفلم فجر شد.

او در گفت و گویی با «مهر» درباره بازی در فیلم «خاحافظی طولانی» گفت:قطعا تجربیات گذشته‌ام کمک زیادی در پروراندن این نقش داشته اند چون من بیشتر از ۲۰ سال است که دارم در زمینه‌های مختلف تجربه‌اندوزی می‌کنم. این ۲۰ سال خودش پشتوانه‌ای است برای اتفاقات جدید.ممکن است بعد از این نقش، نقش دیگری را بازی کنم و باز هم این سوال از من بشود که چطور به کاراکتر مورد نظر رسیدم.

جوابش هم این است که من ۲۰-۲۵ سال است که دارم در این حرفه کار می‌کنم و قطعا در ناخودآگاه من اندوخته‌هایی ثبت شده و به من کمک می‌کند. اما در این نقش اصلا تجربیات کارگردانی‌ام را دخیل نکردم و صرفا تکیه‌ام بر فیلمنامه و راهنمایی‌های کارگردان بود. خیلی‌ها از من می‌پرسند که چطور توانستم به نقش برسم، اما باید بگویم واقعا کار خاصی نکردم و همه تکیه‌ام بر فیلمنامه و خود آقای موتمن بود.

او همچنین در مورد تفاوت کار خود بعد از این تجربه گفت: اتفاق خاصی برای من نیفتاده و من همان کسی هستم که بودم، تا الان هم کارهایی که به من پیشنهاد شده نقش‌های کمدی بوده که دوست نداشتم و نپذیرفتم. به دنبال فیلمنامه و کارگردان خوب و نقشی متفاوت می‌گردم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا