انجام سه نوبت تمرین در ورزشگاه «آشیانه»

این تمرینات روزگذشته (پنجشنبه) در دو نوبت صبح و عصر و امروز (جمعه) نیز در نوبت صبح برگزار شده و ملی پوشان زیرنظر مربیان اختصاصی خود به تمرین پرداختند. فدراسیون دوومیدانی برای اولین بار مربیان اختصاصی ملی پوشان را روانه این مسابقات کرده است. «تیمورغیاثی» سرپرست کاروان ورزشی دوومیدانی ایران روز جمعه به خبرنگار ایرنا …

این تمرینات روزگذشته (پنجشنبه) در دو نوبت صبح و عصر و امروز (جمعه) نیز در نوبت صبح برگزار شده و ملی پوشان زیرنظر مربیان اختصاصی خود به تمرین پرداختند.
فدراسیون دوومیدانی برای اولین بار مربیان اختصاصی ملی پوشان را روانه این مسابقات کرده است.
«تیمورغیاثی» سرپرست کاروان ورزشی دوومیدانی ایران روز جمعه به خبرنگار ایرنا در پکن گفت که قرار است عصر امروز نیز ادامه تمرینات ملی پوشان در ورزشگاه محل برپایی رقابت های جهانی پیگیری شود.
او اظهار داشت: انجام تمرینات ویژه با توجه به زمان باقیمانده به مسابقات از اهمیت بسزایی برخوردار است و این مساله می تواند در افزایش آمادگی و هماهنگ شدن ملی پوشان با شرایط آب و هوایی شهر پکن سودمند باشد.
خاطرنشان می شود، هوای شهر پکن هم اکنون بالای ۳۲ درجه سانتیگراد همراه با رطوبت شدید است که این مساله از هم اکنون شرایط دوندگان، بویژه ورزشکارانی را که پیشتر در چنین شرایط آب و هوایی تمرین نکرده باشند مشکل کرده است.
مدیرتیم های ملی دوومیدانی ایران در خصوص وضعیت محمد حسین ابارقی دونده دو ۲۰۰ متر و احسان حدادی پرتابگر دیسک که هنوز به چین نیامده اند، گفت: حدادی همواره ۲۴ ساعت قبل از مسابقات خود را به محل برگزاری بازیها می رساند اما «ابارقی» امروز به دیگر ملی پوشان ملحق خواهد شد.
وی ادامه داد: رقابت های «ابارقی» از روز سه شنبه آغاز می شود و «حدادی» نیز از روز پنجشنبه به مصاف حریفان خود می رود. بنابر این، این دو ملی پوش مشکلی از بابت هماهنگی با شرایط آب و هوایی شهر پکن نخواهند داشت و نگرانی از این بابت وجود ندارد.
اوهمچنین از شرایط میزبانی مسابقات و امکانات در نظر گرفته شده برای تیم ها را مناسب ارزیابی کرد و تنها مشکل موجود را شرایط خاص آب و هوایی شهر پکن دانست.
پانزدهمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان از فردا (شنبه) با انجام رقابت در دو ماراتن، پرتاب وزنه زنان و دو ۱۰۰ متر سرعت متر آغاز می شود.
حسن تفتیان و رضا قاسمی نمایندگان ایران در دو سرعت ۱۰۰ متر و لیلا رجبی تنها نماینده کشورمان در پرتاب وزنه فردا به مصاف حریفان خود می روند.
تیم ایران در این دوره از مسابقات با ۶ شرکت کننده در پنج ماده حضور دارد.
محمد جعفر مرادی (ماراتن)، احسان حدادی ( پرتاب دیسک ) و محمد حسین ابارقی (دوی ۲۰۰متر) دیگر نمایندگان کشورمان در این مسابقات هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا