جاعل میلیاردی دستگیر شد

قدرت اله دالوند در تشریح این خبر اظهار داشت: فردی متخلف به هویت معلوم با اقدام سودجویانه و تنظیم قولنامه جعلی قطعه زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع را تصرف نمود. وی ادامه داد: با شکایت مال باختگان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی لرستان قرار …

قدرت اله دالوند در تشریح این خبر اظهار داشت: فردی متخلف به هویت معلوم با اقدام سودجویانه و تنظیم قولنامه جعلی قطعه زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع را تصرف نمود.

وی ادامه داد: با شکایت مال باختگان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی لرستان قرار گرفت.

رییس پلیس لرستان افزود: تیم رسیدگی کننده پس از یک سری تحقیقات گسترده با جمع‌آوری مستندات کافی در این خصوص جاعل را دستگیر و به پلیس آگاهی معرفی کردند که متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به جرم خود اعتراف کرد.

دالوند با بیان اینکه با کشف سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری متهم با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد، به هم‌ استانی‌ها توصیه کرد: هنگام تنظیم قراردادها و معاملات در بنگاه‌ها از اشخاص حقوقی و حقیقی؛ فروشنده، خریدار یا آگهی کننده مطمئن شوید و درباره سابقه فعالیت و نتیجه کارهای قبلی آنان تحقیق کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا