حمایت تلویحی عارف از خرازی؟

رئیس بنیاد امید ایرانیان به اصلاح طلبان، به خصوص به جوانان اصلاح طلب توصیه مهمی کرد و خاطرنشان کرد: جوانان عزیز اصلاح طلب توجه داشته باشند که باید از هرگونه حاشیه سازی و پرداختن به حاشیه‌ها پرهیز کرد. اگر فردی در طیف گسترده اصلاحات خطایی کرد نباید در فضای مجازی به آن پرداخت و به …

رئیس بنیاد امید ایرانیان به اصلاح طلبان، به خصوص به جوانان اصلاح طلب توصیه مهمی کرد و خاطرنشان کرد: جوانان عزیز اصلاح طلب توجه داشته باشند که باید از هرگونه حاشیه سازی و پرداختن به حاشیه‌ها پرهیز کرد. اگر فردی در طیف گسترده اصلاحات خطایی کرد نباید در فضای مجازی به آن پرداخت و به آن پاسخ داد. رقیب اصلاحات در اتاق فکر خود مترصد ایجاد چنین فضاهایی برای تفرقه و انشقاق در درون خانواده اصلاحات است باید مراقبت کرد جبران یک خطا و اشتباه با خطای دیگر همراه نشود.

رییس بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه اصلاح‌طلبان خود را جریان اصلی انقلاب می‌دانند، گفت: اتاق فکر جریان رقیب اصلاحات به دنبال شکاف در خانواده اصلاحات است و اصلاح طلبان مراقب باشند بهانه به دست رقیب ندهند. ، محمدرضا عارف در همایش” اصلاحات و اعتدال” با تاکید بر اینکه جریان اصلاحات هیچ راهی جز پیروزی در انتخابات مجلس ندارد، خاطرنشان کرد: راه استمرار انقلاب، اعتقاد به رقابت جدی و قانونی گروه‌های اصلاح‌طلب و اصول‌گراست و از نظر ما باید در فصل انتخابات با جدیت رقابت کرد و پس از انتخابات رقابت‌ها به رفاقت مبدل شود. عارف تاکید کرد: با رعایت اخلاق و قانون باید مبارزات انتخاباتی به صورت جبهه‌ای دنبال و در داخل جبهه نیز تقویت انسجام درونی پیگیری شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه هیچ راهی جز حرکت جبهه ای و انسجام تشکیلاتی نداریم تاکید کرد: سنگین‌ترین ضربه‌هایی که اصلاحات متحمل شده ناشی از تفرقه و اختلاف بوده و باید در نظر داشت که شکاف میان جریان‌ها و گروه‌های اصلاح طلبی به ضرر ما تمام خواهد شد. عارف گفت: اولویت دادن به جوانان و زنان از مولفه‌هایی است که با اندیشه اصلاح طلبی و انقلاب سازگاری و قرابت بسیاری دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا