داعش ۷ هزار نیرو را از دست داده است

به نظر مي‌رسد که تلاش‌هاي ائتلاف بين‌المللي در مقابله با تروريست هاي داعش و عقب راندن آنان با موفقيت‌هايي همراه بوده است. سازمان‌هاي امنيتي و اطلاعاتي استراليا گفته‌اند که داعش در سال جاري ميلادي بيش از ۷ هزار تن از نيروها و فرماندهان خود را از دست داده است. ديويد جانستون، درياسالار استراليايي در اين …

به نظر مي‌رسد که تلاش‌هاي ائتلاف بين‌المللي در مقابله با تروريست هاي داعش و عقب راندن آنان با موفقيت‌هايي همراه بوده است. سازمان‌هاي امنيتي و اطلاعاتي استراليا گفته‌اند که داعش در سال جاري ميلادي بيش از ۷ هزار تن از نيروها و فرماندهان خود را از دست داده است.

ديويد جانستون، درياسالار استراليايي در اين رابطه به نشريه بريتانيايي گاردين گفت که داعش در وهله اول سرگرم آن است که از اراضي و مناطق تحت تصرف خود دفاع کند و مانع از آن شود که اين مناطق باز پس گرفته شوند.

اين مقام ارتش استراليا همچنين تصريح کرد، عمليات تهاجمي گسترده‌اي که ارتش عراق در ماه ژوئيه به منظور بازپس‌گيري شهر رمادي آغاز کرده، موفقيت‌آميز بوده است، به طوري که تروريست هاي داعش کنترل بخشي از مناطق را از دست داده و از “قابليت مانوردهي” برخوردار نيست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا