معاون صالحی: فردو بدون وقفه فعال است

اصغر زارعان روز چهارشنبه در حاشیه دیدار با گروه خادمان حرم رضوی در سایت هسته ای فردو در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در برجام هیچ کدام از سایتهای هسته ای ایران تعطیل نمی شود و فعالیت غنی سازی هسته ای ادامه خواهد یافت. وی در پاسخ به سووالی در خصوص ارائه مباحث مربوط …

اصغر زارعان روز چهارشنبه در حاشیه دیدار با گروه خادمان حرم رضوی در سایت هسته ای فردو در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در برجام هیچ کدام از سایتهای هسته ای ایران تعطیل نمی شود و فعالیت غنی سازی هسته ای ادامه خواهد یافت.

وی در پاسخ به سووالی در خصوص ارائه مباحث مربوط به بررسی برجام از سوی مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می رسد اگر این مساله در شورای عالی امنیت ملی مورد بحث قرار گیرد بهتر است.

وی در ادامه سایت هسته ای فردو را نماد مقاومت ملت مسلمان ایران دانست و گفت: جوانان غیرتمند این مرز و بوم با همت والای خود توانستند، زمینه سربلندی ایران اسلامی را فراهم کنند و امروز این سایت بدون هیچ وقفه ای به کار خود ادامه می دهد.

زارعان گفت: به هیچ وجه توقف فعالیت در سایت فردو مطرح نیست بلکه طبق برجام به کار خود ادامه خواهد داد.

وی سپس به جلسه خود با خادمان حرم رضوی که بدون حضور خبرنگاران ترتیب یافت اشاره کرد و گفت: در این جلسه توضیحاتی در خصوص صنعت هسته ای و مذاکرات ایران و ۱+۵ و نقش سازمان انرژی اتمی در این مذاکرات ارائه شد.

زارعان افزود: موضوع راکتور هسته ای اراک ، غنی سازی و چرخه سوخت از اکتشاف تا غنی سازی توضیحاتی ارائه و این مساله تبیین شد که به هیچ وجه برجام به معنای تعطیلی غنی سازی هسته ای نیست.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه بیان شد که به هیچ وجه سایت های هسته ای از جمله فردو و آب سنگین اراک برخلاف ادعاهای شده، تعطیل نخواهد شد.

خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) امروز با حضور در سایت هسته ای فردو پرچم حرم رضوی را در این مکان به اهتزاز درآوردند و ضمن برگزاری جلسه با حضور معاون سازمان انرژی اتمی ، از بخش های مختلف این سایت بازدید و کارشناسان توضیحات لازم را درخصوص فعالیت های هسته ای در این مجموعه را بیان کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا