مشترکانی که پول آب و برق نمی‌دهند!

ستار محمودي با بيان اينکه هرجا جمعيتي مستقر شود يکي از مطالبات آنان، ‌آب و برق است، گفت: از این رو باید ساختارها به گونه‌اي تعريف شود تا به آساني بتوان نياز آب و برق مردم را تامين کرد تا آنان به سمت آب و برق غيرمجاز نروند. قائم‌ مقام وزير نيرو با بيان اينکه …

ستار محمودي با بيان اينکه هرجا جمعيتي مستقر شود يکي از مطالبات آنان، ‌آب و برق است، گفت: از این رو باید ساختارها به گونه‌اي تعريف شود تا به آساني بتوان نياز آب و برق مردم را تامين کرد تا آنان به سمت آب و برق غيرمجاز نروند.

قائم‌ مقام وزير نيرو با بيان اينکه کار در وزارت نيرو تابستان و پائيز با فصول ديگر فرقي ندارد و هيچ خدمتي کم يا قطع نمي‌شود، تصریح کرد: کار در اين وزارتخانه لحظه‌اي است و تابستان و زمستان اوج آزمون صنعت آب و برق است.

این مقام مسئول با اشاره به اينکه وزارت نيرو پيام‌آور نور و روشنايي و سلامتي و بهداشت است، اظهار داشت: کشور با مشکلات عديده‌اي روبروست، منابع سطحي و زيرزميني آب رو به تحليل است و در عرصه کشور حدود ۶۰۹ دشت وجود دارد که منابع آب ۵۰ دشت به‌شدت آسيب ديده و در برخي دشت‌ها نيز با وجود تغذيه مصنوعي و بارش‌ها، احياي دوباره کار بسیار سختی است.

وي با اشاره به خدمات وزارت نيرو به مردم و جايگاه اين وزارتخانه به دليل ارتباط نزديک آن با مردم، بیان کرد: وقتي مردم از وزارت نیرو راضي باشند يعني اينکه نگاه مردم به حاکميت بهتر شده و برخي خدمات مانند مطالعات منابع آب و کيفيت منابع آب و برق و سامانه ها که جزو خدمات حاکميتي هستند، بايد از توجه ويژه اي برخوردار شوند.

محمودي با بيان اينکه در برنامه ششم بحث آب به عنوان بحث خاص و ويژه‌اي مطرح خواهد بود که از ساير حوزه‌ها گسترده‌تر است، گفت: در عرصه برق نيز وزارت نيرو به عنوان هاب منطقه خود را تقويت و تثبيت خواهد کرد.

قائم‌مقام وزير نيرو در پایان خاطرنشان کرد: وجود ۷۸۰ هزار انشعاب غيرمجاز آب و برق باعث شده ۳.۵ درصد مصرف غيرمجاز در کشور داشته باشيم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا