تولد دوباره «زورو» در قاب سینما

فیلم جدید «زورو» با عنوان کامل «تولد دوباره زورو» داستان این ابرقهرمان محبوب سینما را در آینده‌ای اخرالزمانی روایت می‌کند. قرار است فیلم جدید «زورو» فیلمبرداری خود را از مارس سال ۲۰۱۶ در کشور جمهوری دومنیکن آغاز کند و داستان فیلم نیز مشابه نوشته «جانستون مک‌کالی» نویسنده داستان‌های عامه پسند در سال ۱۹۱۹ خواهد بود …

فیلم جدید «زورو» با عنوان کامل «تولد دوباره زورو» داستان این ابرقهرمان محبوب سینما را در آینده‌ای اخرالزمانی روایت می‌کند.

قرار است فیلم جدید «زورو» فیلمبرداری خود را از مارس سال ۲۰۱۶ در کشور جمهوری دومنیکن آغاز کند و داستان فیلم نیز مشابه نوشته «جانستون مک‌کالی» نویسنده داستان‌های عامه پسند در سال ۱۹۱۹ خواهد بود و در آن قهرمان داستان از کشاورزان و افراد روستایی در مقابل مقامات فاسد حکومت دفاع می‌کند اما تنها تفاوت فیلم‌ این است که داستان آن در آینده رخ می‌دهد.

«مارک امین» تهیه کننده فیلم جدید «زورو» در گفت‌وگو با «هالیوود ریپورتر» عنوان کرد: این یک سفر ۱۵ ساله و پر از فراز و نشیب بود، اما همواره پروژه سینمایی مورد علاقه و رویارویی من بوده است، هر نسلی قهرمان «زورو» خود را دارد و ما مفتخریم که «زورو» جدید را به این نسل معرفی خواهیم کرد.

«زورو» شخصیتی داستانی است که «جانستون مک‌کالی» در سال ۱۹۱۹ خلق کرد. «زورو» که در زبان اسپانیایی معنای روباه دارد، نام هویت مخفی «دون دیه گو دلاوگا» نجیب‌زاده‌ای است که در دوران سلطهٔ اسپانیا بر کالیفرنیا زندگی می‌کند.

این قهرمان تاکنون در بیش از ۴۰ فیلم سینمایی و تلویزونی حضور داشته است و در دهه ۱۹۲۰ نیز «داگلاس فربنکس» نقش این قهرمان را در سینمای صامت ایفا می‌کرد.

اخیرا «آنتونیو باندراس» در دو فیلم «نقاب زورو»(۱۹۹۸)و «افسانه زورو» (۲۰۰۵) در نقش اصلی این شخصیت سینمایی بازی کرد و پیش از این نیز بازیگران سرشناسی چون «آلم دلون»، «آنتئنی هاپکینز» و حتی یک زن به نام «لیندا استرلینگ» در سال ۱۹۴۴ نقش او را بازی کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا