رامید جوان: خندوانه را ادامه می‌دهم

رامبد جوان درباره مدت زمانی که قصد دارد ساخت برنامه «خندوانه» را ادامه دهد، گفت: فاز دوم برنامه تا قبل از محرم پخش می‌شود و پس از آن می‌خواهم سراغ ساخت فیلم سینمایی‌ام بروم و بعد برنامه را از سر خواهم گرفت. او افزود: مدیران تلویزیون خیلی اصرار دارند که «خندوانه» پس از ماه صفر …

رامبد جوان درباره مدت زمانی که قصد دارد ساخت برنامه «خندوانه» را ادامه دهد، گفت: فاز دوم برنامه تا قبل از محرم پخش می‌شود و پس از آن می‌خواهم سراغ ساخت فیلم سینمایی‌ام بروم و بعد برنامه را از سر خواهم گرفت.

او افزود: مدیران تلویزیون خیلی اصرار دارند که «خندوانه» پس از ماه صفر ادامه پیدا کند اما من به جز برنامه‌ریزی‌ام برای فیلم سینمایی‌ام، به شدت خسته‌ام و خوابم می‌آید.

جوان همچنین درباره‌ی برخی مهمانانی که به ویژه از حوزه‌ِ سیاسی در «خندوانه» دعوت کرده و شائبه‌هایی مبنی بر تبلیغاتی بودن آن‌ها، بیان کرد: اینکه «خندوانه» با سیاسیون یا جایی دیگری به اصطلاح ببندد خیلی لوس است که حتی نمی‌شود آن را اثبات کرد. من در این حدود ۱۱۵ برنامه‌ای که در فاز دوم روی آنتن برده‌ام مهمان‌های زیادی را دعوت کرده‌ام از جمله استاندار تهران و رییس کمیسیون اجتماعی مجلس. به نظرم سیاسیون باید بیایند و از حوزه‌ی کاری خود حرف بزنند.

وی ادامه داد: اصلا به نظر من همه باید در این برنامه حضور داشته باشند و نمی‌توان افراد سیاسی را از کل جامعه حذف کرد؛ ضمن این که برایم خیلی جذاب است سیاسیون روی صندلی بنشینند و من از آن‌ها بخواهم برای چند ثانیه رو به دوربین بخندند.

جوان همچنین درباره حضور عروسک جناب‌ خان اظهار کرد: ممکن است من یا نیما در این برنامه افت داشته باشیم و پایین بیاییم، اما هدف‌مان این است که جناب‌خان همیشه بالا بماند و باید این‌طور هم شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا