انفجار در یکی از پایگاه‌های اورژانس تهران

حسن عباسی در این باره گفت: حادثه انفجار در پایگاه اورژانس نوبنیاد در ساعت ۱۱:۵۲ امروز رخ داد که به دنبال آن یکی از تکنسین‌های اورژانس و پیمانکاری که مسئول شارژ کپسول‌های اکسیژن بود دچار حادثه شد. وی در توضیح بیشتر این حادثه افزود: پیمانکاری مسئول تعویض کپسول‌های اکسیژن است که صبح امروز نیز این …

حسن عباسی در این باره گفت: حادثه انفجار در پایگاه اورژانس نوبنیاد در ساعت ۱۱:۵۲ امروز رخ داد که به دنبال آن یکی از تکنسین‌های اورژانس و پیمانکاری که مسئول شارژ کپسول‌های اکسیژن بود دچار حادثه شد.

وی در توضیح بیشتر این حادثه افزود: پیمانکاری مسئول تعویض کپسول‌های اکسیژن است که صبح امروز نیز این فرد به پایگاه اورژانس نوبنیاد مراجعه و در حال تعویض کپسول اکسیژن به منظور شارژ مجدد آن بود که ناگهان هنگام جابجایی، این کپسول منفجر شده و فرد پیمانکار و تکنیسین اورژانس دچار مصدومیت شدند.

عباسی میزان سوختگی این دو فرد را حدود ۲۵ درصد اعلام کرد و گفت:‌ این افراد از ناحیه سر، صورت و دستها دچار سوختگی شده و هم اکنون در بیمارستان شهید مطهری تحت درمان هستند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران افزود:‌ اقدامات لازم برای درمان این افراد انجام شده، همچنین گروهی از کارشناسان مربوطه نیز علت انفجار کپسول اکسیژن را بررسی خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا