معمای خط دفاع پرسپولیس

نورمحمدی که در بازی دوم پرسپولیس مقابل استقلال‌خوزستان زوج لوکا ماریچ بود، به دلیل مصدومیت جای خود را به اومانیا داد. این در حالی است که ماریچ نیز در بازی مقابل سپاهان مصدوم شده و حالا برانکو ایوانکوویچ ۳ گزینه دفاعی برای صف آرایی مقابل خط حمله تند و تیز ذوب‌آهن دارد. در حال حاضر …

نورمحمدی که در بازی دوم پرسپولیس مقابل استقلال‌خوزستان زوج لوکا ماریچ بود، به دلیل مصدومیت جای خود را به اومانیا داد. این در حالی است که ماریچ نیز در بازی مقابل سپاهان مصدوم شده و حالا برانکو ایوانکوویچ ۳ گزینه دفاعی برای صف آرایی مقابل خط حمله تند و تیز ذوب‌آهن دارد.

در حال حاضر میشائیل اومانیا مدافع کاستاریکایی گزینه اصلی خط دفاع است و به احتمال زیاد رضا نورمحمدی زوج او در بازی مقابل ذوب‌آهن خواهد بود که با این وصف این چهارمین ترکیب دفاعی پرسپولیس در چهارمین مسابقه متوالی است. قرمزها در بازی اول از زوج ماریچ ـ بنگر استفاده کردند و بعد نوبت به زوج ماریچ ـ نورمحمدی رسید و در بازی سوم ماریچ ـ اومانیا.

با توجه به فشار عمومی برای بازی دادن به محسن بنگر این احتمال هم وجود دارد که برانکو مدافع باتجربه تیمش را به ترکیب اصلی بازگرداند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا