جعفری: مشکلات مالی تراکتور شروع می‌شود

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از فارس محمد حسین جعفری،‌ در مورد اینکه علیرضا دبیری اعلام کرده نامه‌ای به شهرداری برای کمک یک میلیاردی داده‌اند،‌ تصریح کرد: از این نامه اطلاعی ندارم و این مسئله را از شما می‌شنوم. اگر چنین بحثی مطرح شده این موضوع نیاز به بررسی بیشتر دارد. تازه سه …

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از فارس محمد حسین جعفری،‌ در مورد اینکه علیرضا دبیری اعلام کرده نامه‌ای به شهرداری برای کمک یک میلیاردی داده‌اند،‌ تصریح کرد: از این نامه اطلاعی ندارم و این مسئله را از شما می‌شنوم. اگر چنین بحثی مطرح شده این موضوع نیاز به بررسی بیشتر دارد. تازه سه هفته از لیگ برتر فوتبال ایران گذشته و اگر تیم به دنبال جذب منابع مالی به این شکل است از نیم فصل دوم به بعد وضعیت خیلی بدتر خواهد شد. معمولا مشکلات مالی تراکتورسازی از نیم فصل دوم به بعد آغاز می‌شد.

وی در ادامه افزود: سال قبل که با آن اتفاقات خاص قهرمانی از دست رفت وقتی رئیس جمهور به تبریز آمد از اهمیت باشگاه تراکتورسازی صحبت کرد و آن را باشگاهی در سطح ملی خواند. در همان مقطع گفتم با محرومیت فغانی و اینکه به دنبال این باشیم که چه کسی شایعه تساوی را راه انداخته به جایی نمی‌رسیم پس بهتر است کمک ۵ میلیاردی از سوی دولت به باشگاه تراکتورسازی انجام شود تا باشگاه بتواند با بستن تیمی خوب و قوی به مقام قهرمانی پنجمین دوره لیگ برتر برسد، اما متاسفانه این اتفاق نیفتد.

عضو شورای شهر تبریز در ادامه در مورد اینکه آیا شهرداری کمک یک میلیاردی به باشگاه می‌کند، تصریح کرد: شهرداری با مشکلات مالی بسیار زیادی روبه‌رو است. بسیاری از تعهدات انجام نشده و حتی شهرداری بیش از ۲۰۰ میلیارد وام بانکی دارد که نمی‌تواند قسط‌های آن را پرداخت کند. باید دید اصلا در این مورد لایحه‌ای داده می‌شود یا اینکه قرار است از اختیارات دیگر برای این کمک استفاده شود. عشق ما تراکتورسازی و هواداران است. سال قبل یک میلیارد از سوی شهرداری به باشگاه تراکتورسازی کمک شد که ۵۰۰ میلیون تومان آن مصوب و ۵۰۰ میلیون هم با اختیارات شهرداری داده شد.

وی افزود: اگر تیم نشان داد در سطح یک مدعی است و شانس قهرمانی دارد برای ایجاد فضای شادی و نشاط در جامعه انجام این کمک بسیار خوب است. اما در فضای سنگینی که با مشکلات مالی همراه است بعید می‌دانم آوردن چنین لایحه‌ای شدنی باشد.

جعفری در مورد اینکه گفته می‌شود فردی که با مدیرعامل باشگاه مشکل دارد در شورای شهر مخالف این کمک مالی است، خاطرنشان کرد: بنده که اصلا اطلاعی از این موضوع نداشتم. شورا هم حدود ۱۵ روز است که تعطیل شده و اصلا جلسه‌ای نبوده که چنین موضوعی مطرح شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا