جمعیت گسترشی های مقیم مشهد!

خطیبی که امسال تعدادی از شاگردان خود را در سیاه جامگان جمع کرده است، برای پیروزی در تیمی که ۲ سال پیش از آن جدا شد، به درخشش شاگردانش دل بسته است. محسن فروزان دروازه‌بان سابق استقلال که به همراه خطیبی با گسترش به لیگ‌برتر صعود کرده، علیرضا نقی زاده هافبک تکنیکی سابق گسترش، محسن …

خطیبی که امسال تعدادی از شاگردان خود را در سیاه جامگان جمع کرده است، برای پیروزی در تیمی که ۲ سال پیش از آن جدا شد، به درخشش شاگردانش دل بسته است. محسن فروزان دروازه‌بان سابق استقلال که به همراه خطیبی با گسترش به لیگ‌برتر صعود کرده، علیرضا نقی زاده هافبک تکنیکی سابق گسترش، محسن دلیر، احمد کامدار و امیر تیزرو چهره هایی هستند که سابقه پوشیدن پیراهن آبی گسترش را دارند. بنابراین بازی فردا در تبریز به نوعی خانگی خواهد بود، بخصوص که خود خطیبی یکی از دو نامزد اصلی سرمربیگری گسترش بود که در نهایت جای خود را به فراز کمالوند داد.

سیاه جامگان با دو شکست و یک پیروزی و گسترش با ۲ مساوی خارج از خانه و یک باخت مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. مسابقه ای که قبل از سوت آغاز باید شاهد گل بردن ها و رخصت طلبیدن های بی پایان بازیکنان باشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا