بازگشت دروازه‌بان مورد علاقه برانکو

این دروازه‌بان با تجربه اما جوان که انتخاب اول سرمربی پرسپولیس برای حضور در دروازه این تیم است، سه بازی اول لیگ را به دلیل محرومیت از دست داد تا پرسپولیس نیز از این بابت لطمه سنگینی ببیند. سوشا که گلر مورد علاقه برانکو ایوانکوویچ است، با وجود ریسکی که محرومیتش در ۳ بازی اول …

این دروازه‌بان با تجربه اما جوان که انتخاب اول سرمربی پرسپولیس برای حضور در دروازه این تیم است، سه بازی اول لیگ را به دلیل محرومیت از دست داد تا پرسپولیس نیز از این بابت لطمه سنگینی ببیند.

سوشا که گلر مورد علاقه برانکو ایوانکوویچ است، با وجود ریسکی که محرومیتش در ۳ بازی اول برای پرسپولیس ایجاد می‌ کرد، شماره یک قرمزها باقی ماند و برانکو که می‌ توانست محسن فروزان را به پرسپولیس بیاورد، با انتقال یک گلر همتراز به پرسپولیس مخالفت کرد تا آرامش مکانی حفظ شود. برانکو در مصاحبه های این چند هفته بارها درباره سوشا صحبت کرده و عقیده دارد اگر او گلر پرسپولیس بود، تعدادی از گل های حریفان به ثمر نمی‌ رسید. این در حالی است که سوشا در پرسپولیس سابقه اشتباهات عجیب و غریب دارد اما ظاهرا با تمرینات سخت و روحیه ای که برانکو به او داده دوباره به سطح مورد نظر رسیده و قصد دارد در دروازه پرسپولیس بدرخشد.

مکانی که در هفته های گذشته تمام تلاشش را برای روحیه دادن به ایمان صادقی انجام داده، در صورت کلین شیت در بازی اول مقابل ذوب‌آهن شرایط خوبی برای خود و تیمش ایجاد خواهد کرد. او باید اثبات کند شایستگی لقب «مورد علاقه» سرمربی را دارد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا