نوری: پرسپولیس و برانکو قهرمان لیگ می‌شوند

کاپیتان سابق پرسپولیسی ها که با توجه به برخی اتفاقات رخ داده توسط مدیریت سابق مجبور شد این تیم را علیرغم میلی باطنی اش ترک کند، امیدوار است برانکو و پرسپولیس از این شرایط خارج شوند و مدعی است این تیم می تواند مدعی اصلی قهرمانی این فصل باشد و نباید به رتبه این تیم …

کاپیتان سابق پرسپولیسی ها که با توجه به برخی اتفاقات رخ داده توسط مدیریت سابق مجبور شد این تیم را علیرغم میلی باطنی اش ترک کند، امیدوار است برانکو و پرسپولیس از این شرایط خارج شوند و مدعی است این تیم می تواند مدعی اصلی قهرمانی این فصل باشد و نباید به رتبه این تیم در حال حاضر توجه کرد.

نوری که در اردوی مسیمیر و در اسلوونی حضور دارد درباره شرایط تیم جدیدش به خبرنگار “ورزش سه”، گفت: گرمای شدید هوا در قطر باعث شده تا بیشتر تیم های لیگ قطر، اردوی اروپایی را برای آماده سازی شان در نظر بگیرند و ما هم در اردوی اسلوونی حضور داریم. در این مدت بازی های تدارکاتی مناسبی نیز برگزار کردیم و برای حضور در لیگ کاملا آماده هستیم. مسیمیر اولین فصل خود در لیگ ستارگان را تجربه می کند و مطمئنا مدعی نیست و کار سختی برابر تیم های قدرتمند لیگ ستارگان خواهیم داشت و امیدواریم فصل خوبی را پشت سر بگذاریم.

کاپیتان فصل گذشته پرسپولیس درباره بستن بازوبند کاپیتانی مسیمیر و اعتمادی که به این بازیکن داشته اند نیز اینطور توضیح داد: به هرحال من از باشگاهی بزرگ و پرسابقه در آسیا به این تیم پیوسته ام و از همان بدو حضورم مورد اعتماد و البته لطف مسوولان این تیم بودم. من سه سال در پرسپولیس کاپیتان بودم و این مسائل را نیز در نظر گرفته بودند. برای من افتخاری است که در اولین حضورم در یک تیم خارجی بازوبند را ببندم و امیدوارم نماینده شایسته ای برای کشورم باشم. هدف مسیمیر باقی ماندن در لیگ ستارگان است و امیدوارم بتوانم آنها را در این هدف کمک کنم.

محمد نوری درباره اظهارات برانکو ایوانکوویچ و ناراحتی او از اینکه در این فصل نمی تواند نوری را در اختیار داشته باشد نیز گفت: برانکو یکی از باشخصیت ترین و البته فنی ترین مربیانی که به ایران آمده است و من واقعا متاسفم که نتوانستم پرسپولیس را در این فصل همراهی کنم و البته اتفاقاتی افتاد که نتوانستم. به نظرم نیازی به توضیح نیست و همه در این ارتباط می دانند که چه اتفاقاتی افتاد و الان فقط برای تیم محبوبم و هوادارانش آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم به نتیجه ای که لایق آن هستیم برسیم.
وی در مورد عملکرد سرخپوشان در سه بازی اخیر نیز گفت: من بازی با سپاهان را دیدم و واقعا حرص خوردم که اینطور نتیجه را از دست دادیم. واقعا از نظر فوتبالی که بازی کردیم فوق العاده بودیم و شایسته برد در اصفهان بودیم. این بازی و کیفیت آن، نشانه خوبی برای اینکه به پرسپولیس ایمان داشته باشیم بود و مطمئنم در پایان فصل نتیجه خوبی کسب خواهیم کرد. گذشته ها گذشته و نباید به اتفاقات سه هفته اخیر توجه کرد.

نوری ادامه داد: من با تجربه ای که از چند سال اخیر در این تیم کسب کردم مطمئن هستم این پرسپولیس با یک برد به لیگ برمی گردد و به دوستان هم باید بگویم جوجه را آخر پاییز می شمارند و مطمئنا پرسپولیس در آخر فصل رتبه خوبی را در جدول کسب خواهد کرد. هواداران باید صبوری کنند و این تیم را حمایت کنند و از نتایج آن در ادامه راه لذت ببرند. ما شرایط بدتر از این را هم تجربه کردیم اما با حمایت همین هواداران موفق شدیم از آن بگذریم و تلاش بازیکنان و برانکو و هواداران در این راه نقش زیادی دارد.
کاپیتان سابق پرسپولیس درباره دیدار این هفته سرخپوشان برابر ذوب آهن گفت: من سابقه خوبی در رابطه با گلزنی به ذوبی ها داشتم. یحیی و ذوب یکی از بهترین تیم های این فصل هستند و من با آقا یحیی کار کردم او واقعا مربی بادانشی است که می تواند شرایط سختی را برای تیم ها به وجود آورد. پرسپولیس واقعا قرعه بدی در این فصل نصیبش شده و البته امیدوارم دست پر از بازی با ذوب خارج شود و هواداران تیم با سرخ کردن استادیوم نقش پررنگی در اولین برد پرسپولیس در لیگ پانزدهم خواهند داشت. فردا همه می روند استادیوم و تا دقیقه ۹۰ با تشویق خود یک روز فوق العاده را برای پرسپولیس می سازند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا