سبک‌دست:استقلال مشکل پرداختی ندارد

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از فارس شاهرخ سبک دست  در مورد اینکه روز گذشته موعد چک برخی از بازیکنان بود عنوان کرد: روز گذشته چک آنهایی که تاریخ‌شان بود پاس شد البته من نمی دانم کدام بازیکن پول گرفته چون من لیست را تحویل بخش مالی می دهم و آنها با توجه …

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از فارس شاهرخ سبک دست  در مورد اینکه روز گذشته موعد چک برخی از بازیکنان بود عنوان کرد: روز گذشته چک آنهایی که تاریخ‌شان بود پاس شد البته من نمی دانم کدام بازیکن پول گرفته چون من لیست را تحویل بخش مالی می دهم و آنها با توجه به سررسید چک پول را پرداخت می کنند.

وی در مورد اینکه گفته می شود که اسپانسر استقلال هزینه نمی کند و امسال این تیم با مشکل روبرو خواهد شد تاکید کرد: اگر چنین چیزی باشد تا حالا هزینه های باشگاه از کجا تامین شده است؟ این پول ها از کجا می آید؟ باشگاه روزانه خرج دارد. مسئله این است که تعداد بدهی‌های باشگاه این قدر زیاد است به همین دلیل هزینه‌هایی که می شود به چشم نمی آید. اگر باشگاه استقلال در پرداختی پول دچار است چطور بازیکن خارجی گرفته است؟

سبک دست در ادامه در مورد بحث تعدیل نیرو در باشگاه استقلال و انتقاداتی که به او وارد شده گفت: باشگاه استقلال بالغ بر ۴۰ پرسنل دارد که ما می گوییم این تعداد نفرات باید بین ۲۵ الی ۳۰ نفر شود. ما می خواهیم نیروهای متخصص را حفظ کنیم و به اندازه ای هزینه کنیم که می توانیم از پس پرداخت حقوق آنها برآییم. وقتی نتوانیم از پس حقوق برآییم منجر به این می شود که برخی مقابل باشگاه دست به اعتراض می زنند و تهدید به آتش سوزی می کنند.

سبک دست با اشاره به اینکه حقوق کارکنان باشگاه امروز تا پایان تیر تسویه می شود تاکید کرد: من باید این موضوع را یادآوری کنم که ما بعد از توافق باشگاه با بازیکنان به باشگاه آمدم و با این حال که دیرتر کار را شروع کردم اما طبق برنامه ای که داده ام پیش رفته ایم.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا