طناب دار در انتظار قاتل مرد دلارفروش

روزنامه شرق: متهم که جوانی ٣٠ساله به نام یعقوب است، یک سال قبل با مردی دلارفروش درگیر شد و او را به قتل رساند. یعقوب روز گذشته در جلسه رسیدگی به این پرونده که در شعبه دوم دادگاه کیفری‌ شماره یک استان تهران برگزار شد، اتهام قتل را رد کرد و گفت: من سه ‌میلیون …

روزنامه شرق: متهم که جوانی ٣٠ساله به نام یعقوب است، یک سال قبل با مردی دلارفروش درگیر شد و او را به قتل رساند. یعقوب روز گذشته در جلسه رسیدگی به این پرونده که در شعبه دوم دادگاه کیفری‌ شماره یک استان تهران برگزار شد، اتهام قتل را رد کرد و گفت: من سه ‌میلیون تومان پول به مرد دلارفروش داده‌ بودم تا کار کند و سود آن را به من بدهد، مدتی هم سود را می‌گرفتم اما بعد از چند ماه پولم را خواستم چون باید به صاحبخانه‌ام می‌دادم و این بدهی خیلی به من فشار می‌آورد.

وقتی از او خواستم پولم را بدهد، اول قبول کرد اما بعد گفت تو پولی پیش من نداری و سودش را گرفته‌ای. سر این موضوع با هم درگیر شدیم و من دهانش را گرفتم تا فریاد نزند بعد هم از محلی که بودیم دور شدم، چند لحظه بعد وقتی دیدم بیرون نیامد، دوباره برگشتم، دیدم روی زمین افتاده‌ است. خواستم کمکش کنم پسرش سررسید و من هم از ترس فرار کردم.

می‌خواستم او را به بیمارستان ببرم اما وقتی پسرش را دیدم ترسیدم و فرار کردم. متهم گفت: هرچند اعتراف کردم دلار سرقت کردم اما سرقتی هم در کار نبود و من هیچ‌چیز برنداشتم. قضات با پایان جلسه رسیدگی برای صدور رأی دادگاه وارد شور شدند و با توجه به اینکه دفاعیات متهم را مؤثر ندانستند، رأی بر قصاص او صادر کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا