پیولی: شایسته پیروزی بهتری بودیم

لاتزیو شب گذشته با تک گل کیتا موفق شد دور رفت دیدار پلی آف چمپیونزلیگ را با پیروزی پشت سر بگذارد. با این حال، پیولی عنوان کرد که تیمش شایسته نتیجه بهتری بوده و به تضمین بهتری در ورزشگاه خانگی نیاز داشته است. او گفت:” تمام بازی سخت و پیچیده بود، لورکوزن خیلی خوب پرس …

لاتزیو شب گذشته با تک گل کیتا موفق شد دور رفت دیدار پلی آف چمپیونزلیگ را با پیروزی پشت سر بگذارد. با این حال، پیولی عنوان کرد که تیمش شایسته نتیجه بهتری بوده و به تضمین بهتری در ورزشگاه خانگی نیاز داشته است.

او گفت:” تمام بازی سخت و پیچیده بود، لورکوزن خیلی خوب پرس می‌کرد و بازی را به گردش در می آورد. در پایان، ما عقب کشیدیم و ضربه پذیر نشان دادیم. می‌دانستیم که می‌توانیم موقعیت ایجاد کنیم و ایجاد هم کردیم ولی یک گل زدن مسلما نشان دهنده ی تمام عملکرد ما نیست. بازی اول را بردیم ولی هنوز راه طولانی تا پایان پیش رو است. مشخصا گل نخوردن در خانه با وجود اینکه لورکوزن موقعیت‌های زیادی داشت و برایمان مشکل ایجاد کرد، خیلی خوب بود ولی توانستیم آنها را متوقف کنیم. ثابت کردیم که می‌توانیم در این سطح حضور داشته و بجنگیم. حریف ما، اتلتیکو مادرید، بنفیکا و زنیت را شکست داده بود بنابراین حریف سرسختی است ولی تیم من خیلی خوب به آنها واکنش نشان داد.”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا