شرط اژه‌ ای برای صدور اجازه ديدار با زنجاني

ایلنا: اميرعباس سلطاني با اعلام منتفي شدن ملاقات ۴ نماينده مجلس با بابک زنجاني اعلام کرد: در نامه‌اي که پيش از اين به آقاي محسني اژه‌اي ارسال کرديم، قيد شده‌ بود بنابر بندهاي ۷۴، ۷۶ و ۸۶ قانون اساسي، خواستار ديدار با بابک زنجاني هستيم٬ اما سخنگوي قوه قضاييه اصرار داشت، ابتدا بايد حتماً با …

ایلنا: اميرعباس سلطاني با اعلام منتفي شدن ملاقات ۴ نماينده مجلس با بابک زنجاني اعلام کرد: در نامه‌اي که پيش از اين به آقاي محسني اژه‌اي ارسال کرديم، قيد شده‌ بود بنابر بندهاي ۷۴، ۷۶ و ۸۶ قانون اساسي، خواستار ديدار با بابک زنجاني هستيم٬ اما سخنگوي قوه قضاييه اصرار داشت، ابتدا بايد حتماً با ايشان ديدار کنيم.

وي افزود: باتوجه به اينکه بررسي پرونده بابک زنجاني در بدو امر در کميسيون انرژي مجلس مطرح شد و در پي رسيدگي نمايندگان در اين کميسيون، موجبات دستگيري بابک زنجاني فراهم شد.

سلطاني اضافه کرد: متاسفانه سخنگوي قوه قضاييه بي‌توجه به اين مهم، شرط براي ما شرط گذاشته‌اند که ما ابتدا در جلسه‌اي نکات و صحبت‌هايي که قصد داريم با بابک زنجاني مطرح کنيم را به ايشان بگوييم و سپس در صورت صلاحديد ايشان با بابک زنجاني ديدار کنيم که اين مسئله در حکم نوعي نه محترمانه به نمايندگان مجلس است.

عضو کميسيون انرژي مجلس خاطرنشان کرد: متاسفانه عزيزان قوه قضاييه توجهي به حقوق نمايندگان مردم ندارند و عليرغم اينکه ۳ بار از ايشان براي حضور درجلسات دعوت شده، حتي نماينده‌اي هم به‌جاي خودشان نفرستادند.

نوشته های مشابه

سلطاني در پايان تصريح کرد: با توجه به اين شرايط ما لزومي نمي‌بينيم در جلسه با آقاي اژه‌اي شرکت کنيم و يک «نه» محترمانه و بزرگ ديگر بشنويم٬ چراکه اين اتفاق در شان نمايندگان مجلس نيست.

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

  1. اقای سلطانی بسته دیکه دشمنی با زنجانی تا به کی؟ اکر در بانک مالایی با پرداخت وام ۳۰ میلیون دلاری شما ایشان موافقت میکردند..باز به دنبال تخریب ایشان بودید؟ دادستان محترم به خوبی میدانند دلایل حملات شما به زنجانی غرض ورزی شخصی است..

دکمه بازگشت به بالا