برخورد با اتوبوس‌های گردشگری متخلف

مهر: محمدجواد عطرچیان در خصوص قاچاق گازوئیل از سوی یک اتوبوس گردشگری، اظهار داشت: اگر اتوبوسی که به خارج از کشور تردد دارد، مشکل قاچاق داشته باشد، مسافران می‌توانند با ارایه مدارک، این موضوع را به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اطلاع دهند تا مورد بررسی قرار گیرد. وی با بیان اینکه هرگونه …

مهر: محمدجواد عطرچیان در خصوص قاچاق گازوئیل از سوی یک اتوبوس گردشگری، اظهار داشت: اگر اتوبوسی که به خارج از کشور تردد دارد، مشکل قاچاق داشته باشد، مسافران می‌توانند با ارایه مدارک، این موضوع را به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اطلاع دهند تا مورد بررسی قرار گیرد.
وی با بیان اینکه هرگونه اقدام غیرمجازی از سوی اتوبوس‌های مسافری در این سازمان پیگیری می‌شود، افزود: هر اتفاقی که در اتوبوس‌های ایرانی که به خارج از کشور تردد دارند، بیفتد از سوی سازمان پیگیری می‌شود اما لازم است که مدارک این تخلفات هم در اختیار سازمان قرار گیرد.
مدیرکل تعرفه و ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خصوص ورود مشروبات الکلی از سوی برخی گردانندگان تورها و رانندگان، گفت:  وزارت راه، مسئول بازرسی اتوبوس‌ها در مرز نیست و هرگونه تخلف و ورود مشروبات الکی به کشور باید از سوی مسئولان مرزی و انتظامی مورد پیگیری قرار گیرد.
عطرچیان با اشاره به اینکه مواردی که مستند بوده باید از سوی مسافران به سازمان راهداری منتقل شود، گفت: تخلفات رانندگان به شدت در سازمان مورد پیگیری قرار می‌گیرد و مسافران می‌توانند گزارش‌ها را به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دفتر تعرفه و ترانزیت و یا دفتر حمل و نقل مسافر ارسال کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا